piątek, 27 września 2024

Takie różne myśli..

Najpierw bukiet, który otrzymałam 25-go września od Drugiej Połowy.... bo minęło nam już bardzo dużo wspólnie przeżytych lat. 


A teraz kilka moich i nie moich myśli:

1. Mówić dwoma lub trzema językami jest czasem łatwiej, niż umieć milczeć w jednym.

2. Tylko wtedy naprawdę dobrze się czujesz, jeśli dobrze się czujesz bez żadnego powodu.

3. Potrzeba wzięcia natychmiastowego urlopu pojawia się najczęściej w pierwszym dniu po urlopie.

4. Trzeba mieć dużo odwagi, żeby móc się przyznać, że się jej nie ma.

5. Ciężkie czasy były zawsze. Kłopot tylko z ustaleniem, które były cięższe a które lżejsze, ponieważ nie ma wagi do ważenia czasów...


4 komentarze:

  1. Wszystkie myśli trafne Stokrotko. I pozdrawiam serdecznie po 20 minutach na różnych sprawunkach. Teraz sprzątam i muszę jeszcze raz zejść po zakupy - tj. odebrać. Miłego weekendu Stokrotko . Ps. Przechodziłem dziś koło Stokrotki ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gest z tymi kwiatami. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna rocznica i piękne kwiaty. Życzę Wam jeszcze wielu wspólnych lat w zdrowiu.
    Wszystkie myśli są bardzo trafne, najbardziej podoba mi się ostatnia.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet, a w środku, między słonecznikami - miejsce dla Stokrotki :)
    Generalnie jestem raczej sceptyczny wobec myśli wielkich ludzi, tym razem całkiem przypadły mi do gustu - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Takie różne myśli..

Najpierw bukiet, który otrzymałam 25-go września od Drugiej Połowy.... bo minęło nam już bardzo dużo wspólnie przeżytych lat.  A teraz kilka...