poniedziałek, 31 lipca 2023

Takie zdjęcia

 



Stoją sobie obok siebie dwa zdjęcia oprawione w takie same ramki. Były robione mniej więcej w tym samym czasie tzn. gdy byliśmy uczniami pierwszej klasy.  Chociaż chodziliśmy do innych szkół podstawowych w różnych 
dzielnicach Warszawy.
Przynieśliśmy je do swojego domu gdy zaczęły się rodzić  nasze 
dzieci.
Żeby nie było wątpliwości... na zdjęciach Babcia Stokrotka i Dziadek od tej Babci...
Bardziej Wam się podoba Babcia czy Dziadek? 
________________
Też macie w swoich domach tego rodzaju zdjęcia?

66 komentarzy:

  1. Też mam podobne zdjęcia, a Twoje mi się podobają, te Twoje zamieszczone. Zresztą ja się dość sentymentalny zrobiłem. A pisze to Jardian - znów mnie nie chce zalogować ;-). Pozdrawiam Stokrotko po 25 minutach relaksu u Pani Fryzjer ;-). Komentuję mimo przerwy, ale czytam non stop coś. Np. Jaczynowską - Dzieje Imperium Romanum. Miej miły tydzień :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę Jardianie.
      Stokrotka

      Usuń
  2. A co ta Babcia taka pyzata? A Dziadek jakiś niedożywiony:-))
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko... babcia potem przestała jeść i była chuda jak patyk :-))
      Stokrotka

      Usuń
  3. Oboje radośni z pięknym uśmiechem, a dziadek dodatkowo pokazuje śliczne ząbki.
    Pozdrawiam.Podróżniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek zawsze miał powodzenie...
      Stokrotka

      Usuń
  4. Babcia - Słoneczko :-)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że słoneczko na buzi...
      Stokrotka

      Usuń
  5. Ja nie trzymam zdjęć na półkach, ale takie podobne, z dzieciństwa, oczywiście mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia są jednak potrzebne...
      Stokrotka

      Usuń
    2. A wiesz jak dużo zdjęć z dzieciństwa mam zrobionych nad Wisłokiem w Rzeszowie?
      Stokrotka

      Usuń
    3. I jak się kąpię w Wisloku.
      Stokrotka

      Usuń
  6. Babcia ma cwaną minę, a dziadek... taki trochę w cieniu, znaczy - cicha woda... brzegi rwie.
    Ja mam tylko 3 zdjęcia z okresu przedmaturalnego, wszystkie grupowe, wspomnień mimo to wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lechu... babcia zawsze była grzeczna... tylko czasami się buntowała.
      Stokrotka

      Usuń
  7. Jeśli idzie o zdjęcia, jako takie, to u mnie są, ale nigdy nie były dekoracją wnętrza- po prostu mam kilka pękatych albumów zdjęć, to swoista dokumentacja życia moich dziadków, rodziców , nasza i naszego dziecka. Ale mam w pokoju portrety moich wnuków, męża i nawet swój - wszystkie wykonane przez Joannę. Serdeczności;)
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze Joasia nadal idzie jak burza i ciągle malujr i tworzy...
      Stokrotka

      Usuń
  8. Co za pytanie! Piekna pamiatka. Poznalam jedynie jednego dziadka, zawsze w 3 czesciowym garniturze. Wspomnienia pomagaja zyc, prawda? Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Małgosiu... prawda.
      Stokrotka

      Usuń
  9. Też mam takie zdjęcia, ale robione au naturel, czyli na golasa, bo taka była wtedy powojenna moda. Babcia ma trochę mniej zdjęć z młodości. Zdjęcia trzymaliśmy w albumach, ale gdy zrobiły się tego tysiące to poszły do pudełek. Nie dziwię się, że masz taką zadowoloną minę, bo mieć takiego dziadka to nie byle co. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że zauważyłaś że dziadek to przystojniacha czyli Ciacho...
      Stokrotka

      Usuń
  10. Pudła z takimi zdjęciami stoją w czeluściach szafy. Na wierzchu mam tylko wnusiaki, dzieci i siebie z mężem a bieżących czasów. A kto mi się bardziej podoba? Oczywiście babcia, babcie są the best :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam Iwonko że babcię są najlepsze I najwspanialsze :-))
      Stokrotka

      Usuń
  11. Pani Stokrotko ! Ale fajne są te zdjęcia !!!
    Kqsia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego je pokazałam Kasiu...
      Stokrotka

      Usuń
  12. Wyglądacie na dobraną parę :-) Zupełnie, jakbyście się porozumiewawczo uśmiechali do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedział ile już lat się kłócimy:-)))
      Stokrotka

      Usuń
  13. Ale fajna parka. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to babcia z dziadkiem :-))
      Stokrotka

      Usuń
  14. Piękna pamiątka Stokrotko.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  15. Warkocze babci są najlepsze, ale uśmiechy oboje macie świetne!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatycznie wyszliśmy...prawda?
      Stokrotka

      Usuń
    2. Prawda, ale są w oczach te iskry!
      jotka

      Usuń
    3. Zawsze lubiliśmy rozrabiać:-)
      Stokrotka

      Usuń
  16. Oboje piękni, radośni! Aż miło popatrzeć!
    Ja w tamtym okresie życia miałam 120cm wzrostu i ważyłam może ze 25 kg. Na dodatek chyba rzadko się uśmiechałam. W związku z tym zdjęcia nie należą do tych, które pokazuje się wnukom.😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko... I ja później byłam okropnie chuda...
      Serdeczności od Stokrotki

      Usuń
  17. Moje zdjęcia są w albumie, babcia I dziadek bardzo fajne dzieciaczki
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy weseli dziadkowie - prawda?
      Stokrotka

      Usuń
  18. Oboje śliczni - dwie połówki jabłuszka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jedna połówka grubsza :-))
      Stokrotka

      Usuń
  19. te fartuszki szkolne to była jakaś masakra, choć z drugiej strony nie można docenić ich praktyczności, pod warunkiem, że odrzucimy horror kołnierzyków,,,
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. */ups... nie można nie docenić... to tak miało być...

      Usuń
    2. Kołnierzyk musowo musiał być wykrochmalony i codziennie czysty przypinany...
      Stokrotka

      Usuń
    3. Stokrotka zrozumiała.

      Usuń
    4. z tym krochmaleniem to już nie pamiętam, zresztą sprawami higieny kołnierzyka babcia się zajmowała, a w starszych klasach fartuchy już nie były obowiązkowe, o ile dobrze sobie przypominam... w naszej klasie tylko jedna dziewczyna taki nosiła, ale i tak była najładniejsza, wszyscy chłopacy do niej wzdychali, jakoś urody jej taka kiecka nie psuła...

      Usuń
    5. Bo piękna dziewczyna zawsze jest piękna.
      Stokrotka

      Usuń
  20. Zdjęcia pozwalają zatrzymać czas na ułamek sekundy, ale powodują lawinę wspomnień, które w begu zdarzeń nam umykają. Wasze zdjęcia, wzruszające, i nawet na nich, mimo że jeszcze się nie znaliście , to i tak widać że "z jednej gliny lepieni"! Piękne zdjęcia. Takie warkocze - marzenie wielu dziewczynek, a na chłopakach robiły ogromne wrażenie najczęściej okazywane ciągnięciem za nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Joasiu.. ciągle mnie ktoś ciągnął za warkocze.
      Przytulanki od Stokrotki

      Usuń
  21. Te kołnierzyki, Stokrotko, są niezapomniane. Mama robiła mi szydełkiem śliczne i byłam dumna z moich wyjątkowych kołnierzyków. Zdjęcia mam, MS też, nawet niedawno oglądałam go w fartuszku z białym kołnierzykiem 🙂 Kiedy to było swoją drogą... I warkoczyki miałam, kokardy mama w nie wplatała 🙂 Przytulam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz jakie byłyśmy do siebie podobne...
      Stokrotka

      Usuń
    2. Bo my z tych co znają Józefa... 😍💗

      Usuń
    3. Nie wiem czy o tym samym Józefie myślimy... ale zgadzam się :-))
      Stokrotka

      Usuń
    4. Na pewno o tym samym, TEN jest tylko jeden i o tym dobrze Ania Shirley i panna Kornelia wiedzą 😃

      Usuń
    5. No pewnie ze tak !!!
      Stokrotka

      Usuń
    6. Ja też Cię kocham:-)
      Stokrotka

      Usuń
  22. Wspomnienia, wspomnienia. Pozdrawiam zapraszam na mój blog , już szybko działa. Nie ma problemu z otworzeniem strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...pewnie ze przyjdę...
      Stokrotka

      Usuń
  23. Piękna pamiątka Stokrotko. Podobne zdjęcia i u mnie się znajdą. Zawsze marzyłam o takich warkoczach, które miały moje koleżanki. Do końca podstawówki miałam włosy króciutkie.
    Jak wiesz lubię wspomnienia. A zdjęcia stoją u mnie na półce, widzą na ścianie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdjęcia mają wielki urok...
      Serdeczności Ismeno.
      Stokrotka

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia i oczywiście para też!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Lucjo.
      Stokrotka

      Usuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...