czwartek, 26 października 2023

Żeby nie zwariować.... /część druga/

UWAGA: To MIASTO - OGRÓD to NAŁĘCZÓW. Pierwsza udzieliła poprawnej odpowiedzi GORDYJKA.

... to trzeba powędrować po Mieście - Ogrodzie. Wiec wędrowaliśmy po nim 6 dni...od 18 do 24 października 2023.

1.

2.

3.


4.



5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.


14.

15.


16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.


W tym mieście zauważyliśmy lunatyczkę chodzącą po dachu...

26.

Czy wiecie co to za miasto? Dla ułatwienia podpowiem ze w tym mieście są muzea dwóch wybitnych polskich pisarzy.

Osobie, która pierwsza udzieli poprawnej odpowiedzi zadedykuję tekst o tym Mieście-Ogrodzie...



27.

28.




55 komentarzy:

  1. Tu Jardian Stokrotko. Zdjęcia śliczne, pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem !!! Tu same obrazy :-)
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  3. swoisty patriotyzm lokalny każe mi odpowiedzieć, że Milanówek, tak mi się od dziecka kojarzy "Miasto - Ogród", wręcz automatycznie:
    https://www.milanowek.pl/
    ale domyślam się i widzę z fotek, że to nie o tą odpowiedź miało chodzić...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Milanówku są dwa muzea dwóch polskich pisarzy ??? :-))

      Usuń
    2. "Miasto Ogród" było pierwszym skojarzeniem, "większościowym" :)

      Usuń
    3. Jasne ! :-)
      Stokrotka

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia, ale coś wypada strzelić: Nałęczów...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza nie będę, więc daję drugi głos na Nałęczów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nałęczów, a muzea są Żeromskiego i Prusa, Buziam;)
    anabell

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki komentarzom powyżej też już wiem gdzie go jest 😊. Ale ale, zmotywowałaś mnie do wyjścia do lasu i szukania jesieni bo właśnie poczułam niepokój spowodowany tym, że niedługo może być już na tę jesień za późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie szukaj jesieni... bo niedługo Ci zniknie :-))

      Usuń
  8. Też jestem za Nałeczowem,,na 17 zdjęciu chyba jest kawałeczek chaty Zeromskiego,...a jesień obfociłaś slicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem gdzie to jest, ale podoba mi się. Chociaż trochę niepraktyczny ten ogród. Nie ma grusz, śliw, jabłoni... Późnych malin i truskawek też nie widać. Ja lubię coś skubnąć w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bojo - ale ten ogród jest bardziej kolorowy od tego owocowego :-))

      Usuń
  10. Nie wiem... Ale zdjęcia fajne. 13 najlepsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam za dobrze Nałęczowa, o którym piszą w komentarzach. Stawiałabym na jakieś miasto -ogród pod Warszawą, ale też nie za bardzo je znam. Mimo wszystko ,zdjęcia pokazują piękna przyrodę.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. To mi się kojarzy z Nałęczowem, ale mogę się mylić.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też myślę, że to jest Nałęczów.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 9 i 10 wybieram. I nie wiem jakie to miasto.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  15. Spacer w drzewa bogaty. Jeśli to Nałęczów, jak wcześniej zgadywano, to pewnie byłaś tez w Miasteczku?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudna zagadka, ale natura czarowna. A już szczególnie w tych barwach:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Po drzewie nr 2 poznałem :-) :-) :-) , że jest to Nałęczów... :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Typuję Nałęczów. Lunatyczka super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale pani fotografuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pani Stokrotko ja kiedyś w czasie wycieczki w liceum byłam w Muzeum Żeromskiego w Nałęczowie.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesien u Ciebie i w naturze wspaniala. Mimo zaprzeczenia bylabym za Miasteczkiem, ale Naleczow tez mozliwy. Pozdrowienia dla wspanialego FOTGRAFA/nie jestem feministka! /Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malgosiu Kochana ...jesien kazdemu wychodzi pieknie na fotografiach :-))
      Najpiekniej pozdrawiam.
      Stokrotka

      Usuń
  22. Witaj, Stokrotko.

    A może byśmy tak, najmilsza,
    Wpadły na dzień do Nałęczowa...

    A może to był Tomaszów?
    Zdjęcia cieszą oko i to mi wystarczy, więc nie będę próbowała zgadywać, gdzie zostały zrobione:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta zagadka już chyba została rozwikłana wyżej :) Ale zdjęcia z przyjemnością obejrzałam, bez względu na to w jakim miejscu zostały zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziekuje Iwonko.
      Stokrotka

      Usuń
  24. Powinnam odwiedzić to uzdrowisko, może nabrałabym sił do dalszego pisania. Poza tym te muzea dwóch pisarzy też warto byłoby zwiedzić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko szczerze Ci polecam to uzdrowisko. Jest tam wspaniale :-)
      Stokrotka

      Usuń
  25. Skoro odpowiedzi padły już powyżej, to uczciwie przyznam, że nie odgadłabym zagadki, bo w Nałęczowie nigdy nie byłam... ale jesienna fotorelacja piękna i z przyjemnością ją obejrzałam ;-))
    Pozdrawiam ciepło i życzę wielu miłych chwil na ostatnie październikowe dni!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje Anitko i pozdrawiam serdecznie.
      Stokrotka

      Usuń
  26. Wspaniała wędrówka i tyle pięknych miejsc uchwyconych w kadrach...

    OdpowiedzUsuń
  27. Stokrotka dziekuje.

    OdpowiedzUsuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...