środa, 22 listopada 2023

Szaleńcy na tronie i..... Stokrotka


1. Kaligula /12-41/

Cesarz rzymski, okrutnik  i despota. Ulubionego konia wyścigowego Incitatusa mianował senatorem. Utrzymywał stosunku kazirodcze z siostrami.

2. Neron /37-68/

Cesarz rzymski, szaleniec i piroman. Uważał się za wielkiego artystę, muzyka i aktora. Kazał podpalić Rzym aby zyskać działkę pod budowę nowego pałacu.

3. Kommodus /161-192/

Cesarz rzymski, sadysta, despota, erotoman. Uważał się za wcielenie Herkulesa. Aby upodobnić się do tego herosa przebierał się w lwią skórę i chodził po Rzymie z maczugą w dłoni.

4. Justyn II /520-578/

Cesarz bizantyjski był znany z ataków agresji. Jeździł po pałacowych korytarzach na tronie z kółkami i polował na własne sługi, kilkoro z nich zjadł.

5. Jan XII /937-964/

Nastoletni papież słynął z lubieżności. W Pałacu Laterańskim urządził dom publiczny. Podczas pijackich orgii pił zdrowie diabła i wzywał pogańskich bogów.

6. Karol VI /1368-1422/

Król Francji był przekonany, że jest zbudowany ze szkła. Z obawy przed stłuczeniem zabronił aby go dotykano i ubierał się w ubrania wypchane poduszkami.

7. Jerzy III /1738-1820/

Król Anglii rozmawiał z aniołami a także z pewnym dębem - przedstawiał go jako króla Prus.  Twierdził, że ze swojej komnaty w Anglii widzi przez teleskop Hanower.

8. Ludwik II /1845-1886/

Król Bawarii jadał kolacje w towarzystwie popiersi Ludwika XVI i Marii Antoniny. Kochał nocne przejażdżki złoconymi saniami zaprzężonymi w czwórkę białych koni. Budował baśniowe pałace, a w nich sale teatralne; kazał w nich wystawiać sztuki, których był jedynym widzem.

9. Bokassa I /1921-1996/

Cesarz Cesarstwa Środkowoafrykańskiego, tyran, morderca i kanibal. Władca najbiedniejszego państwa Afryki uważał się za wcielenie Napoleona Bonaparte. Jego koronacja kosztowała 30 milionów dolarów, czyli 1/5 budżetu państwa. Z dziewięcioma zonami sypiał w obrotowym łóżku wodnym, otoczonym ze wszystkich stron lustrami.

10. Stokrotka /od 19 listopada 2011 roku do....../

Umieściłam siebie w tym szalonym towarzystwie, bo trzeba naprawdę mieć nie po kolei w głowie aby już 12 lat prowadzić blogi /ten jest trzeci/ i dręczyć i zanudzać swoją pisaniną swoich blogowych przyjaciół...

Ale bardzo Wam dziękuję za to, że jesteście.... i jeszcze ze mną wytrzymujecie...😄 


106 komentarzy:

  1. Tu Jardian Stokrotko. Bardzo się cieszę, że z nami jesteś. Wpis przeczytałem z zainteresowaniem. Ja w blogosferze na stałe od 2012 roku ;-). Pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Jardianie.
      Stokrotka

      Usuń
  2. Ja tez nie mam po koleji tu i owdzie. Od 17 lat pisze bloga. Ten to moj drugi.
    Z tych szalencow to mnie Ludwik II zainteresowal. Kochal nocne przejazdzki zloconymi saniami. Bialy snieg, pozlacane sanie, noc, biale konie... artysta! To musialo byc cudne zjawisko dla kogos artystycznie wrazliwego i wyrobinego.
    Dobrze,ze nie bawil sie w jakas inna artystyczna konfiguracje. Ogladalam raz film na netfixie o seryjnym zabojcy. Przy pelni ksiezyca... na koncu okazalo sie, ze to .... artysta. Ludzka rozlana na piachu krew przy pelni osiaga wyjatkowo ciemna barwe- jest piekna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę.. to jako blogerka jesteś dużo starsza ode mnie.
      Dziękuję Ci za obecność na moim blogu.
      Stokrotka

      Usuń
  3. Sugerujesz, że czas do psychiatry ?? ;o)
    Najlepszego Jubilatko !! Nie licz godzin i lat, tylko pisz...;o)

    Nie ma co "smaczków" po świecie szukać, bo nasze "króliki" też umiały nawywijać...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę, Piszę Gordyjeczko Miła:-)
      Stokrotka

      Usuń
  4. Kochana
    Bloguję od 2005r., to co mam powiedzieć o sobie😉
    I ja Ci dziękuję, za to że Jesteś💝😊🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie dziękuję Morgano...
      Stokrotka

      Usuń
  5. O kim ? O czym? U KOGO byśmy czytali ? Gratulacje za ilość przekazanej wiedzy, ,humoru i serca ! Pisz dla nas i dla wielu nowych czytających! A ja czekam na książkę o MIASTECZKU! Joanna Ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci dziękuję Joasiu :-)
      Stokrotka

      Usuń
  6. Gratuluję. Takim oto bezkrwawym sposobem Stokrotka zapisała się do Historii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nie wiem komu...
      Stokrotka

      Usuń
  7. Stokrotko Kochana ! Pisz i nie przestawaj pisać. Każdy dzień zaczynam od Twojego bloga. Po kilka razy czytam Twoje teksty.
    Gratuluję z całego serca.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu... dziękuję Ci za Twoją wierność :-)
      Stokrotka

      Usuń
  8. Dawno się tak nie uśmiałem!!
    A Ty pisz do końca świata i jeden dzień dłużej!
    A kiedy następna książka?
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy niektórych z tej listy przyszły argentyński prezydent, który prezentuje się na mieście z piłą elektryczną i rozmawia ze swoim zmarłym psem, nie wydaje się aż taki dziwny. :D
    Ale Ludwik II to na przykład wydaje się niegroźny, nawet uroczy. :)
    A Stokrotce można tylko pogratulować stażu i życzyć dalszej owocnej kontynuacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kataszo :-)
      Stokrotka

      Usuń
  10. Zawsze czekam i czytam, podziwiam zdjecis i niech tak bedzie, serdecznie pozdrawiam Malgosia! 😘 😋 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu Jedyna na Świecie....dziękuję Ci z całego serca!
      Stokrotka

      Usuń
  11. Lista szaleńców na tronie systematycznie się wydłuża.
    Do wyczynów Jerzego II dodam ciekawostkę - to on powierzył kapitanowi Cookowi tajną misję odkrycia Australii.
    Kapitana Cooka wysłało w podróż brytyjskie towarzystwo geograficzne z misją obserwacji przejścia planety Wenus przez tarczę słońca - to wydarza się średnio raz na 245 lat.
    Król Jerzy III wręczył kapitanowi Cook tajną instrukcję żeby odwiedził południowy Pacyfik i sprawdził pogłoski o istnieniu Terra Australis. Jeśli istnieje, to sprawdzić czy są tam wartościowe rośliny lub surowce, jeśli jest zaludniona to dogadać się z tubylcami i wynegocjować część lądu i zająć do w imieniu króla.
    Kapitan Cook znalazł Australię, statek przybił w okolicach Sydney, na ląd zeszła grupa botaników. Statkiem zainteresowali się Aborygeni, rzucili w jego kierunku dzidy, statek odpowiedział ogniem z muszkietów, było kilku rannych - na tym skończyło się dogadanie.
    Statek przybił jeszcze w dwóch miejscach na wybrzeżu Australii, kapitan Cook nigdy nie zszedł na ląd.
    Tuż przed powrotem do Anglii, statek przybił do brzegu niewielkiej, niezaludnionej wyspy - tam na ląd zszedł kapitan z honorową eskortą, wciągnęli flagę brytyjską na maszt, strzelili z armaty a kapitan Cook "zajął" Australię w imienia króla Anglii.
    Na pamiątkę wyspę nazwano Possession Island.
    Po powrocie do Anglii wybuchł skandal - królowi nie wolno było dokonywać żadnych zmian terytorialnych bez wcześniejszej zgody parlamentu.
    Tak że ja przebywam na nielegalnym terytorium.
    Przepraszam za tę dłużyznę, ale to dla mnie kwestia być albo nie być.
    Oczywiście Stokrotko, że z dorobkiem 3 książek, które mają w tytule zwariowanie, kwalifikujesz się do tej listy i na szlachetnej pozycji osoby, która miała tylko dobre szaleństwa.
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmilszy Lechu - najserdeczniej Ci dziękuję że przypomniałeś u mnie te ciekawą historię.
      Bardzo sobie cenię Twoją obecność na moim blogu.
      I dziękuję za życzliwość i zrozumienie dla mojego "szalenstwa".
      Stokrotka

      Usuń
  12. czasem już sama decyzja o założeniu bloga i władania nim może się wydawać szalona, ale dzięki temu chociaż wiemy, że nie jesteśmy sami w tym swoim szaleństwie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Piotrze że "jesteś ze mną"...
      Dziękuję Ci.
      Stokrotka

      Usuń
  13. Prowadzenie bloga to nie jest zboczenie a na dodatek nasi bliźni mogą, ale nie muszą czytać tego co z siebie "wydalimy" w cyfrowy świat, więc cieszmy się, że nas odwiedzają w tym cyfrowym świecie. Ja to wpadłam w sidła blogowania w 2008r i co rok postanawiam, że to już koniec, ale to gorszy nałóg niż alkoholizm. Już i tak przyhamowałam, bo staram się pisać jak najrzadziej a na dodatek o tym co niemal nikogo nie interesuje. Ściskam Cię,
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie przestawaj pisać... proszę Cię.
      Dziękuję Ci ze jesteś.
      Stokrotka

      Usuń
  14. Gratuluję wspaniałej rocznicy, bo sam wiem, co to znaczy ten nałóg pisania. Na bloggerze jestem od 2009 roku, a kawiarenka jest siódmym blogiem i trzeba jeszcze doliczyć około dwóch lat, gdy prowadziłem bloga na Onecie. Bodajże pierwszy mój blog nosił nazwę "Żebro Adama". Życzę kolejnych, długich lat blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Andrzeju... I odwzajemniam życzenia:-)
      Stokrotka

      Usuń
  15. Czytanie blogów nawet tych pisanych przez szaleńców, ma tą zaletę że nie można zostać pożartym ;)
    To taki żarcik Stokrotko, gratuluję samozaparcia w pisaniu! Mój blog ma 8 lat, ale ja mam coraz mniejszy zapał do jego prowadzenia.
    Skoro Stokrotko przez 12 lat masz tylu czytelników, to znaczy że nas twój blog nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci dziękuję Mario za miłe słowa i życzliwość...
      Stokrotka

      Usuń
  16. Cała przyjemność po naszej stronie :)
    Pozwolę sobie nie zgodzić się, i wnioskować, abyś skreśliła się szybko z tej niechlubnej listy :)
    Gratuluję wspaniałego jubileuszu! Pisz, pisz jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Polu :-)
      Stokrotka

      Usuń
  17. Moje uznanie za poczucie humoru. A blog czytam z dużym zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem komu... ale bardzo dziękuję :-)
      Stokrotka

      Usuń
  18. Pisz dalej Stokrotko, bo czytam Twoje posty z dużą przyjemnością. A szaleńców to nawet teraz nie brakuje.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Rudbekio.
      Stokrotka

      Usuń
  19. Ha, ha, ha, nie pasujesz do tego zestawu, bo nikogo nie dręczysz, a pomysły masz znakomite!
    Dalszych satysfakcji blogowych i wiernych czytelników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu ... z całego serca Ci dziękuję za wierność i życzliwość:-)
      Stokrotka

      Usuń
    2. Odkryłam, dzięki podpowiedzi, że nie musimy korzystać z opcji anonima w komentarzu, wystarczy wykorzystać opcję trzecią logowania czyli nazwa/adres url, spróbuj:-)

      Usuń
    3. Dziękuję Ci Asiu :-)

      Usuń
  20. No nieźle towarzystwo 😅 jeszcze można Mugabego albo Amina dodać😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz w jakim towarzystwie Twoja mamusia przebywa??? :-))
      Stokrotka

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy wpis, o niektórych słyszałam, gratuluję rocznicy, czyli jest nas więcej w tym kółku.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba należę do blogowych weteranek :-)
      Dziękuję i pozdrawiam.
      Stokrotka

      Usuń
  22. Niestety, Stokrotko, nie jesteś ani w 1% takim zwyrolem jak Twoje poprzednie 9 numerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę:-))
      Serdeczności od Stokrotki

      Usuń
  23. A gdzie ci tam do tych szaleńców! Poza tym niektórzy szaleni zostawili po sobie wielkie działa, np. Ludwik Bawarski zostawił cudne pałace. A ty przekazujesz nam mnóstwo fascynujących informacji i ciekawostek. Sama przy okazji wiele się dowiadujesz i dokształcasz. Dlatego życzę ci, Stokrotko moja, jeszcze wielu lat w takich poszukiwawczych klimatach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci dziękuję Urszulko :-)
      Stokrotka

      Usuń
  24. Widać pisaniną nie zanudzasz, skoro zaglądamy i zostawiamy ślady po sobie komentując, czyli do tego towarzycha nie pasujesz.
    Marek z E.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Marku z Ekwadoru ze o mnie nie zapominasz.
      Stokrotka

      Usuń
  25. No nieeee... Co Stokrotka robi pomiędzy tymi szaleńcami??? I nawet urodziny bloga Cię nie usprawiedliwiają :) A przy okazji wszystkiego blogowego i kolejnych wspaniałych lat w pisaniu dla nas wszystkich :) Urodzinowe buziaki przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniej Ci dziękuję Iwonko za Twoją serdecznosc...:-)
      Stokrotka

      Usuń
  26. Droga Stokrotko!
    Tylko u Ciebie można dowiedzieć się tylu ciekawostek. Zawsze czekam na Twój nowy post i czytam od razu jak się pojawi. Wybacz, że nie zawsze komentuję. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe Lucjo co napisałaś.
      Bardzo Ci dziękuję.
      Stokrotka

      Usuń
  27. Stokrotko jesteś pozytywnie szalona i zawsze czekam na każdy twój wpis. Ten również jest bardzo ciekawy. Nie wiedziałam że był taki nastoletni papież.

    Ściskam mocno

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję Kasieńko.
      Stokrotka

      Usuń
  28. Your blog is so convincing that I never stop myself to say something about it. You’re doing good work, Keep it up. 100% sure I will share your post on all Social media platforms with my contacts..ច្បាប់បៀបាការ៉ាត់ទីបី

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, twoje wariactwo mi najbliższe, gratulacje i życzenia następnych 12, co najmniej! 😊🍾🌷🥂

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze, żeby pisanie bloga i interakcje cieszyły. Niech blog cieszy Cię Jadziu, jak najdłużej! (ja już 18 lat pisuję i czuję "zmęczenie materiału" ;) ) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję Haniu za życzliwość... I za spotkania w Warszawie.
      Stokrotka

      Usuń
  31. Porównywać, kilka notek na blogu z rzeczami, które stworzyli przytoczeni ludzie ... Jestem pełna podziwu . Wiele trzeba by źle się zapisać i jeszcze więcej by zapisać dobrze w historii. Książka, notatka na blogu to wciąż za mało...gdyby chociaż postrzeganie świata ....Zdjęcie, wspomnienie cudzych dokonąń to chyba zbyt mało proszę Pani. NKloszard.

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja się pochwale ze poznałam kiedyś Panią Stokrotke osobiście. Było to w Parku Krasinskich na "Imieninach Jana Kochanowskiego". Pani Stokrotka promowała swoją książkę "Mój kraj nad Wisłą " w stoisku wydawnictwa Białe Pióro". I tak się zaczęła nasza przyjaźń.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Kasiu!!! I ja Cię bardzo lubię I darzę wielką sympatią. :-)

      Usuń
  33. Witaj, Stokrotko.

    Gratuluję i cieszę się, że jesteś:)
    Wciąż niesłabnącej radości z prowadzenia bloga Ci życzę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci Leno dziękuję:-)

      Usuń
  34. Jak tylko sie przebierał i chodził z maczugą, to w sumie mało szkodliwy był. ;p
    Sto lat sto lat, pisz nam dalej. :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się podoba Twoje szaleństwo! :-)))))
    Pisz bloga jak najdłużej! :-))))
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś zwariowana - wiemy o tym od pewnego czasu. Mnie Twoje szaleństwo przynosi same przyjemności i sporą dawkę wiedzy, więc DZIĘKUJĘ!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajny komentarz Halinko !!!
      Dzięki serdeczne :-)

      Usuń
  37. A jeszcze ilu szalonych "ratowników" Polski nam przybędzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. "Stoczył 43 bitwy,potyczki,oblężenia,napaści,blokady,
    Zostawił imię przy którym zbladł świat"-Samuel Johnson

    "Szaleniec Północy"-Suwerenny i Najwyższy Pan,Jego Królewska Mość Karol XII, z łaski Bożej król Szwecji,Gotów i Wenedów; Wielki Książę Finlandii; Książę Uppland,Vastergotland,Smaland,Ostergotland,Skane,Sodermanland,Vasmanland,Dalarana,Północna Finlandia,Południowa Finlandia,Estonia,Inflanty,Karelia,Brema,Verden,Stetin,Pomorze,Rostock,Kassuben i Wenden; liczyć do Halsingland,Narke,Varmland,Bohuslan,Dalsland,Halland,Blekinge,Gotland,Olandia,Angermanlad,Westrobothnia,Gastrikland,Jamtland,Medelpad,Tavostland,Nylad,Ostrobothia,Aland,Osel,Savolax i Laponia;
    Książę Rugii; Pan Ingerii,Kexholmu,Wismaru i Narwy; - więc i hrabia Palatyn nad Renem; Książę w Bawarii; hrabia Zweibrucken - Kleeburg; a także Książę Julich,Cleves i Berg; hrabia Valdenz,Sponneheim i Ravensberg; władca Ravenstein itd.itd.itd...
    Zaszalałem:)W tym szaleństwie dużo zdrowia życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Odwiedzam Twojego bloga od ponad dziesięciu lat i powiem Ci, że wcale, ale to wcale nie jesteś szalona, no może tylko lekko zakręcona, jak prawie każda kobieta. To taka pozytywna cecha.... buziaczki... tak trzymaj...😍

    OdpowiedzUsuń
  40. Z racji wykonywanego zawodu w necie pojawiłem się ok. 1996/67 r., gdy jeszcze nie było blogów, ale już można było zostawiać komy (lub e-maile) na stronach producentów. A Ty Stokrotko pisz jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  41. To co ja mam powiedzieć, jak wczoraj stuknęło mi 19 lat i cały blog w jednym kawałku?
    Gratuluję i niech ta przygoda trwa jak najdłużej.
    Serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz ja Ci gratuluję Roksanno.
      I serdecznie dziękuję :-)

      Usuń
  42. Z tych powyższych jesteś najbardziej normalna chociaż w sumie blogowanie 12 lat też wymaga sporej dawki szaleństwa, na szczęście pozytywnego i nieszkodliwego 😊. Życzę Ci kolejnych pięknych dekad w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj kapryśnym listopadem Stokrotko
    To co ja mam powiedzieć??!!!! Tutaj jestem już ponad 5 lat. Jednak wcześniej 12 lat na WP, ale zlikwidowali wszystkie blogi jednym wciśnięciem klawisza,
    Ja z Tobą wytrzymuję i proszę o kolejne lata.
    Uśmiechaj się nadal do świata, uśmiechaj się do siebie...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismeno ... Bardzo Ci dziękuję. Uśmiecham się do Ciebie bardzo serdecznie.:-)

      Usuń
    2. Myślałam, że zostawiłam komentarz. Nie zostawiłam. Przykro mi, ale nadrobię. Czytam o bardziej lub mniej sfiksowanych dziwakach, to porażające i niebezpieczne. Czy władza tak bardzo rujnuje osobowość, czy tworzy sieczkę we łbach, że człowiek /?/ tak ohydnie i perfidnie postępuje ? Lata, dziesiątki i setki mijają, szaleńców nie brakuje. Także w naszych czasach. Kochana Jagódko, 10 punkt z Tobą w roli głównej musi pozostać, otwierasz nam oczy, jesteś najcudniejszym "szaleńcem", taką ogromną wiedzę przez te 12 lat przekazałaś, jesteś bardzo mądrą i najsympatyczniejszą kobietą. Wytłumaczę się z rzadkiej obecności u Ciebie. Od lat nie piszę bloga i najzwyczajniej w świecie zapominam o blogach. Pomaga mi w tym starość. Pozdrawiam cieplutko, Jagódko :)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo...:-)

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Anusiu domyślam się że tam wyżej to byłaś Ty!!!! :-))

      Usuń
  45. Dokładnie tyle ile ja, ja też od 2011 roku, od kwietnia więc moje szalenstwo dłuższe...ale czuję , że się wypalam a Ty pełna pisarskiego wigoru ...gratuluję i troche zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Grażynko.
      Nie poddawaj się:-)

      Usuń
  46. Czy Pani bierze udział w zmasowanej akcji zmiany znaczenia słów ? Tak mi przyszło do głowy, takie pytanie w kontekście działań w przestrzeni publicznej . NKloszard.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wzajemnie. NKloszard.

    OdpowiedzUsuń
  48. To ja Ci dziękuję Stokrotko, za Twoje ciekawe wpisy. 12 lat w blogosferze, toż to cały eon.
    Kolejnych dwunastu, dwudziestu dwóch i dużo, dużo wiecej lat blogowych Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Parrafrazo za serdecznosc.
      Stokrotka

      Usuń
  49. Kolejnych 12 lat! Pisz, skoro ludzie czytają. A nawet jakby nie czytali, to też pisz. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...