piątek, 7 grudnia 2018

Babcia i wnuki

Dzisiaj walczę z własną grafomanią więc będą tylko zdjęcia z podpisami...

                                             Ciekawe czy babcia znajdzie tę miseczkę?


                                                              I znowu muszę jeść.!!!


                                      Kiełbaska jedzona na schodach bardziej mi smakuje...


                                                          Babciu - nigdzie dalej już nie idę...


           Bardzo mi się podobała ta stopa i chciałem ją do domu zabrac, ale babcia powiedziała, że nas do samolotu z nią nie wpuszczą...


                           I czemu ta babcia tak na nas krzyczy? Przecież my jesteśmy grzeczni...

68 komentarzy:

  1. Zdjęcia fajne - szczególnie pierwsze i ostatnie.
    Ale ja poproszę o następny "grafomański" tekst.
    :-)))
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, najukochańsze szczęścia Babciuni ... i ... Dziadziuni ... i ... całej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to tak? Przy stole czytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gorzej to jeść siedząc na schodach:-)) Bo babcia też jadła...

      Usuń
    2. W sumie od tego są babcie... Żeby wnuki deprawować!

      Usuń
  4. Biedne, uciśnione kurcacki;) To Ty umiesz krzyczeć???
    Nie wierzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobisty historyk twierdzi że tak...
      Ale jak zwykle przesadza...
      :-)

      Usuń
    2. Mój też twierdzi, że ja na niego wrzeszczę. Czyżby wolał żebym go tłukła???

      Usuń
    3. Jak z "nerw" wyjdziemy to i tłuc ich będziemy!!!

      Usuń
  5. Ja też nie wierzę, że krzyczysz na wnuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube,com/watch?v=oOcBRyQtb_w
    ***

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Olbrzymi. Z reguły przy jedzeniu zasypiał...
      :-)

      Usuń
  8. Obawiam się, że te grzeczne aniołki jeszcze kiedyś dadzą Ci popalić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z czułością obejrzałam zdjęcia maluchów,moje były bardzo dawno temu takie.A niejadkiem był wnuk,jego siostra za to uwielbiała papać. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje tez dorosle,ale młodszego nazywano odkurzaczem, bo jadl wszystko i w każdej ilości. Może Mlodszy uszczęśliwi Was mala ksiezniczka? Caluski dla starszych i młodszych Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - bardzo, bardzo chciałabym mieć wnuczkę...
      :-)

      Usuń
  11. Oj, Babciu! Aleś narobiła! A ja czytać lubię! Takim reliktem przeszłości jestem, gadem kopalnianym sprzed ery obrazkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko - od niedzieli będziesz miała co czytać...
      :-)

      Usuń
    2. W takim razie się uspokajam :)

      Usuń
    3. Od niedzieli znowu będę ględzić...
      :-)

      Usuń
    4. Ględź, ględź do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej!

      Usuń
    5. I taka postawa mi się podoba!

      Usuń
    6. Mnie też. Bo ja siebie bardzo lubię.

      Usuń
    7. O, to, to, to! To jest właściwa koncepcja sztuki :)

      Usuń
  12. Super foty ☺ Nie ma to jak wyprawa z babcią ☺☺ Przegoni wnuczęta na tyle ostro ,że na koniec ma spokój dla siebie a wnuczęta z miną smutasa czekają na cud...może babci sie odmieni i zafunduje lody hahahah Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu - to było już parę lat temu. Teraz ten starszy ma 14 lat a młodszy 10 lat.
      :-)

      Usuń
  13. Przecudne te zdjęcia Stokrotko.
    Szczególnie to ostatnie.

    Pogodnego weekendu życzę.

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Stokrotko, wszystkie zdjęcia są urocze.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dlaczego ja wczoraj nie zostawiłam komentarza? Chyba byłam zauroczona komitywą międzypokoleniową, o jakiej sama marzę. Tylko nie wiem, czy z dziewuchami się da?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesiu - wczoraj tego tekstu jeszcze nie było!!!!!
      A jeśli chodzi o komitywę międzypokoleniową, to pewnie że się da....:-)))

      Usuń
  16. Bardzo fajne zdjęcia ;) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana
    Super Wnuczęta i przede wszystkim superowa Babunia:)
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Święte zdrowie mają te wnuki do babci. Hm...a może to odwrotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czy inaczej - bardzo się nawzajem kochają.
      :-)

      Usuń
  19. Za chwilę dziewczyny trzeba będzie od wnuków odganiać. Ani się spostrzeżesz, jak starszy przyjdzie z jakąś za łapkę i powie: babciu, to jest {tu imię}. No i dobrze. Byle tylko mądra była.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to pewnie już "jutro" będzie, bo ten czas pędzi jak szalony...
      Dziękuję że jesteś.

      Usuń
  20. Witaj, Stokrotko.

    Super-Trójka w akcji:) Albo Kadra w kadrze:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy dobrze zrozumiałam, że trzecie zdjęcie od góry Ci się spodobało???

      Usuń
  21. Miseczkowy kapelusik na pierwszym zdjęciu bardzo gustowny, trzeba tylko uważać aby zechciał utrzymać się na głowinie, zabawny maluch :)
    Na ostatnim zdjęciu miny skruszone, ale i zdegustowane, chyba jednak babcia się czepia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Mario że to są te same wnuki, których umieściłam na okładce książki o Warszawie? Zobacz sobie i porównaj - na okładce są już starsi, a teraz jeszcze starsi.... no bo czas okropnie szybko leci.
      Serdeczności

      Usuń
  22. Super Stokrotko. Fajna fotorelacja. :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia z różnych czasów i różnych miejsce.
      Dziękuję Tereso.
      :-)

      Usuń
  23. -- słodkie te Twoje zdjęcia, a z każdym wiąże się pewna historia... babcie to mogą opowiadać i opowiadać... wiem już coś o tym..
    - pozdrawiam i życzę miłej, rodzinnej niedzieli... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak cudnie się ogląda takie zdjęcia, bo przecież znamy chłopaków z kolejnych ksiażek a ja nawet wiem "kilka stron" o nich wiecej. Wzruszające to ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cokolwiek o nich napiszesz, wiadomo że się kochacie. Babcia i wnuki - idealna rodzinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscia nie idealna Iwonko.
      Całkiem zwyczajna.

      Usuń
  26. Babciu, gdzie byłaś, gdy tak bardzo chciałem mieć Babcię?!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rodzinne zdjęcia :)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń

Taniec zbójnicki

  O góralach mówi się, że muzykę mają we krwi, a taniec w nogach. Góralski taniec to przede wszystkim popis męskiej krzepy i zręczności, a j...