poniedziałek, 19 września 2022

Piętnaście zdjęć z lata tego roku...

1.


                                               Trawnik koło mojego domu w Warszawie

                                                                                 

2.
                           

                                  Wejście do wąwozu Norowy Dół w Kazimierzu Dolnym

                                                                         

3.
       

Niedźwiedzia mama przed szkołą im. A. Kenara na Krupówkach

4.

                Sierpniowy księżyc na naszej podwarszawskiej działce....

                                                                          

5.
                        

                           Okno w galerii "Bibelot" w Kazimierzu Dolnym

                                                                 

6.
Widok z Drogi pod Reglami za którą zaczyna się  Tatrzański Park Narodowy...

                                                                                    

7.
Pozostałości drzewa przed moim domem rodzinnym na ul A.Grottgera w Warszawie

                                                                               

8.
                                Zachód słońca w Kazimierzu Dolnym

                                                                                         

9.

                 "Moje drzewo" w Łazienkach Królewskich w Warszawie  

                                                       

10.

Dwa w jednym czyli płaskorzeźba w drzewie rosnącym w Łazienkach Królewskich

                                                                 

11.

                                              Warszawska tęcza...

                                                                      

12.


Rano na werandzie działkowego domku sójka zostawiła mi swoje piórka.... a może to były dwie sójki - mała i duża...

                                                                                 

13.
Uwięziony słonecznik  gdzieś między  Kazimierzem Dolnym a Bochotnicą

       
14.


                                                  Rynek w Kazimierzu rankiem w zwykły dzień...
`15.

                                                   Gdzieś w Polsce...  
                                                                                                                             Jak zwykle zapytam czy któreś zdjęcie zasługuje na wyróżnienie...                                                                                                         

84 komentarze:

  1. Uwięziony słonecznik i piórka...
    I wszystkie inne też
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają Stokrotko. Ale chyba najbardziej zachód Słońca w Kazimierzu Dolnym ;-). Pozdrawiam, dziś z rana były zakupy, w tym...Stokrotka ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dziękuję za wierność Stokrotce :-))

      Usuń
  3. Stokrotko - ja jestem sentymentalna czasami i kocham dom; wiec wybieram nr 7 i nr 1, chociaz wszystkie zasluguja na uwage.
    Aga T
    Ps
    Nie wiem czy juz podziekowalam za przesylke , wobec tego czynie to jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko....rozumiem że ja otrzymałaś...

      Usuń
    2. Jeszcze jest u syna - dostane z paczka na urodziny meza.

      Usuń
    3. To przyjemnej lektury życzę...

      Usuń
  4. Każde zdjęcie jest warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się zachód słońca i sierpniowy księżyc - jest taki magiczny. :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie wszystkie mają w sobie to cos, ale ten uwięziony słonecznik skradł moje serce...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zdjęcie 3. Miłość niedżwiedziej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krysia wybrała nr.1-Łąka kwiatowa i wyróżnienie-9 i 13.
    2.Wydeptana ścieżka na której złamała jego serce...lata temu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henryku zajrzyj proszę na pocztę....czekam na Twoją odpowiedź...

      Usuń
  9. Trzynaste z małą zmianą opisu-to nie słonecznik jest uwięziony a ...

    OdpowiedzUsuń
  10. 8, 11 i 13 to moje typy bo ciężko wybrać jedno 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Szóste i dziewiąte mi najbardziej wpadło w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Numer dwa zagubiony w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyróżniam żadnego ze zdjęć, ponieważ każde z nich to jakieś wspomnienie kogoś lub czegoś... Jestem sentymentalna, dlatego dla mnie wspomnienia to coś ważnego...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Ci dziękuję za zdjęcie z cytatem jednej z myśli Leonarda da Vinci....
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne, zapis miejsca i chwili... Zachód słońca w Kazimierzu był tak piękny, że do tej pory go pamiętam 🙂 Myśl Leonarda do zapamiętania, nie tylko obrazów dotyczy... 🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką łąk kwietnych :)
    Wszystkie zdjęcia są piękne!
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze piękne zdjęcia Stokrotko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie nr 9 , piękna wierzba , ale co b edzie jak przyjdzie wichura ......nic z niej nie zostanie. Będą połamane gałęzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wierzba... ale możesz sprawdzić co to za drzewo. Jest nad głównym stawem po prawej stronie jak staniesz tyłem do Pałacu na Wodzie w Łazienkach...

      Usuń
    2. To jest drzewo rzadko spotykane w Polscem

      Usuń
  19. Wszystkie zdjęcia są piękne. Zachwyciło mnie 8 i 9
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każde zasługuje na wyróżnienie. Każde z innego powodu.
    Cieszę się, że lato przyniosło Ci tyle wzruszeń. :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Każde, bez wyjątku utrwaliło jakąś chwilę, Twoją uwagę, zapatrzenie...
    I to jest niesamowita kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwięziony słonecznik ... ma moje wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Trudno wybrać, wszystkie są piękne, dla mnie najbardziej te z Kazimierza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię Liiviio, bo Kazimierz jest najpiękniejszy...

      Usuń
  24. "pozostałości drzewa" żyją najwyraźniej. kiedy drzewo liściaste ma zdrowe korzenie nie wystarczy zabrać mu koronę, żeby je uśmiercić. ono przetrwa - tak jak to, które sfotografowałaś. nowe już wyciąga szyję do słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację.... to drzewo ciągle żyje.
      Dziękuję Ci bardzo :-)

      Usuń
  25. Pozdrawiam po wakacyjnej przerwie, choć nie wiem kiedy wrócę do pisania na własnym blogu. Przyzwyczajam się do nowego komputera, bo stary padł mi z końcem sierpnia. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie Iwonko po długiej przerwie 😀

      Usuń
  26. Wspaniałe pożegnanie lata, zdjęcia są naprawdę piękne Stokrotko :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Umie Pani nie tylko pięknie pisać ale też robić piękne nastrojowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie pierwsze zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie są bardzo ładne i zasługują na wyróżnienie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybieram łąkowe kwiatki, czyli zdjęcie nr 1. Widywałam takie tylko w Krośnie, gdy tam jeździłam, i zawsze mnie zaskakiwały bujnością formy i kolorów. KH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyno takie kwiatki rosną też na trawniku koło mojego domu czyli w Warszawie...

      Usuń
  31. Zastanowiło mnie też zdjęcie nr 5. Próbuję podłożyć pod to pracę pisarza, że ma pokazać fakty i w domyśle, to co pod nimi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapomniałam się podpisać pod powyższym. KH.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piąte zdjęcie okna galerii ma tyle podtekstów i wywołuje u mnie kolejne skojarzenia i refleksje że głosuję właśnie na nie. Jednak dopowiem ze KAŹDE z pokazanych tu zdjęć jest rzeczywiście wyjatkowe, świadczące o bystrości oka i talencie fotograficznym autorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się dowiedziałam że mam talent fotograficzny :-)))

      Usuń
  34. Pani Stokrotko najbardziej podoba mi się łączka ale inne zdjęcia też.
    Pozdrawiam Panią.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj w dniu spadającego liścia
    Jak zawsze trudny wybór. Ale decyduję się na pierwsze i ostatnie.
    Życzę Ci Stokrotko ciepłych i kolorowych dni i pozdrawiam początkiem jesieni

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej podoba mi się trawnik, to o malarzu i tęcza.

    OdpowiedzUsuń

Ogród i szklarnia Włoch - z cyklu "Włochy Południowe i Sycylia" - część siódma

  / Sycylijskie pamiątki czyli magnesik w kształcie Sycylii i puderniczka z kształtem i godłem Sycylii/ Dzięki plantacjom cytrusów i migdał...