środa, 20 września 2023

"Dobrze rozpoczęty" rok szkolny w liceum

13 września otrzymałam na messengerze informację od starszego wnuka:

"Sytuacja taka, że dwa palce złamane". 

I zdjęcia młodszego wnuka z palcami faktycznie połamanymi. Połamał je sobie na lekcji wuefu w czasie gry w kosza.




Ale komórkę może trzymać i to najważniejsze. 😊 Gorzej z piórem, więc z pisaniem są kłopoty...😁

---------------------------------------------------------------
Żeby nie było, że wykorzystuję połamanie młodszego wnuka i w związku z tym się lenię, to znalazłam dla Was kilka cytatów:
1. - "W pojedynkę jesteśmy kroplą, razem jesteśmy oceanem" /Ryunosuke Satoro/ 
O tym powinni pamiętać ci, którzy walczą samotnie, bo z reguły niczego nie osiągają...
2.-" Nigdy nie zapomnij najpiękniejszych dni swojego życia. Wracaj do nich ilekroć w twoim życiu wszystko zaczyna się walić"./Jim Rohn/
Jakie to mądre prawda? Tylko, że w złych dniach zupełnie nie pamięta się o tych pięknych...
3. -"Gdzie jest miłość tam jest życie" /Mahatma Gandhi/
Czyli nie ma życia bez miłości???

Napiszecie coś?
Proszę...

58 komentarzy:

  1. Piękne I prawdziwe sentencje.No to Ci napiszę, w pierwszy dzień wakacj i mój najstarszy wnuk złamał prawą rękę w 2 miejscach, operacja, śruby i orteza ,jest uczniem I klasy Technikum, za 2 tygodnie idzie do szpitala wyciągnąć śruby i nadal będzie orteza.3 tygodnie przed egzaminem óśmioklasisty na treningu ta prawa ręka była też złamana i zdawał sam.Pozdrawiam serdecznie.Komorke trzyma w lewej ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz !!! To dopiero miał pecha Twoj wnuk.
      Współczuję mu bardzo.
      Stokrotka

      Usuń
  2. Och, kontuzje na WFie to normalka, tez to z synem przerabialiśmy, tyle że on kontuzjował nogi.
    Pierwszy cytat powinni wziąć do serca rządzący u nas, bo gdy się wszyscy wkurzymy...
    Dużo żelatyny i szprotek dla wnuka!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu... syn i synowa z pewnością dobrze tego połamańca odżywiają...
      Stokrotka

      Usuń
  3. To pożycz mu ode mnie zdrowia ;-). Cytaty w sumie muszę napisać - bliskie memu sercu :-) . Jardian. Pozdrawiam Stokrotko, dziś byłem w ... Stokrotce, a teraz szlifuję po latach angielski, hehe ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazuję życzenia temu polamancowi Jardianie.
      Stokrotka

      Usuń
  4. Nie wiem, czy komentarz przejdzie, bo coś jest nie tak...
    Jak zobaczyłam fotkę Wnuka zaraz na myśl przyszła mi siatkówka. Ale kosz? Jak to się mogło stać?
    A cytaty: 1. Solidarność ma ostatnio kiepski czas. 2. Pamięć dobrych chwil z dobrymi ludźmi, to potężna broń przed depresją. 3. Miłość nie sposób przecenić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Szarabajko.
      Też nie wiem jak on sobie połamał te palce.
      Dziękuję serdecznie za komentarz.
      Stokrotka

      Usuń
  5. Jest takie powiedzenie "nie pchaj palca między drzwi". Wygląda na to, że i do kosza lepiej palców nie pchać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bojo... dawno Cię u mnie nie było...
      Stokrotka

      Usuń
  6. No to się mu trafiło. A teraz pewnie lada dzień wyjazd integracyjny bo to pierwsza klasa.........
    A cytaty jak to u Ciebie w punkt!
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjazd integracyjny już w przyszłym tygodniu.
      Stokrotka

      Usuń
  7. Tiaaa- a podobno sport to zdrowie. W to- to ja akurat nie wierzę, już kilka razy przekonałam się o tym na własnej skórze. A cytat nr 2 - wcielam w życie na ogół przed zaśnięciem. Serdeczności;)
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... bez Sportu i ruchu to chyba jeszcze ⁹gorzej.
      Serdeczności.
      Stokrotka

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na szczęście podszedł do tego z poczuciem humoru...
      Stokrotka

      Usuń
  9. Podobnie jak Szarabajka, kontuzje palców kojarzę z siatkówką.
    Współczuję wnukowi i życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności.
    O ile dobrze odczytuję lustrzane odbicie, to uszkodzony jest mały palec w prawej dłoni i kciuk w lewej, czyli jeśli wnuk jest praworęczny to powinien być w stanie pisać.
    Dziękuję za cytaty - przypomniały mi wierszyk: Tata, cy tata cyta cytaty Tacyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lechu.
      Ten mój połamaniec nauczył się na szczęście pisać z połamanymi palcami... :-)
      Stokrotka

      Usuń
  10. no właśnie... po co robić sobie problem z palców połamanych podczas gry, lepiej myśleć o pomponiarach, które wtedy kibicowały...
    za to z tym życiem to nawet niezłe: wracamy do domu z dłuższego wyjazdu i widzimy na kuchennym stole niedojedzone śniadanie, niedojedzone, bo się spieszyliśmy na pociąg, czy jakiś tam inny samolot... połowa tych resztek kwitnie, połowa spaceruje po blacie... smutas nazwie to "syf", a człowiek myślący pozytywnie zobaczy w tym miłość...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pozytywny komentarz.
      Dzięki serdeczne.
      Stokrotka

      Usuń
  11. Witaj Stokrotko
    Piękne i mądre sentencje. Najbardziej do serca przypadła mi ta środkowa.
    A wnukowi współczuję. Chociaż z drugiej strony w pewnych sytuacjach jest mu to na rękę,:)))
    Pozdrawiam serdecznie z moich szumiących stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Ismeno i bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
      Stokrotka

      Usuń
  12. U moich wnuczek połamania i operacje to niemal codzienność. Starsza ma za sobą 8 poważnych operacji, Młodsza rok temu miała pękniętą kość miednicy. Złamanych czy wybitych palców już nawet nie liczymy.🙈
    Ja też jestem niezła w te klocki.🤣
    Tak więc cieszmy się, że to tylko palce, że na pewno wszystko się dobrze zagoi, a Młody może trzymać telefon. Bez tego wpadłby w depresję.😉
    Sens sentencji jest bardzo mądry. Pierwszą przypominajmy przed 15.X.
    Drugą trudno zrealizować, ale warto się starać.
    Trzecia jest wielką prawdą. Miłość to życie. Każda- rodzicielska, rodzinna, małżeńska, do świata, przyrody.
    Serdeczności, Kochana!❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko najserdeczniej Ci dziękuję za serdeczny komentarz.
      Uważaj na siebie...
      Stokrotka

      Usuń
  13. Współczuję wnukowi. Wiesz, że nigdy w życiu nie miałam nic złamanego? Raz sobie skręciłam kostkę, tak że przez kilka tygodni utykałam, ale poza tym nic.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie miałam nic złamanego... tylko raz nogę fatalnie skręciłam...
      Stokrotka

      Usuń
  14. No tak, gra w kosza i wszystko jasne 😆. Jak widzę u mnie w szkole dzieciaki podczas przerwy, szalejące z piłką od kosza, to nie wiem, czy mam się bać bardziej o nich, czy o siebie 🙈😆. Ilez w młodzieży energii 😄.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę... to Ty Agnieszko z młodzieżą pracujesz... Moje uznanie.
      Stokrotka

      Usuń
  15. Ojojoj... Trochę mnie to zdjęcie, na pierwszy rzut oka, przeraziło. Myślałam, że to Stokrotka złamała swoje kwiatowe płatki :) A tak na serio... nie ma co, ładnie się zaczął dla młodego nowy rok szkolny. Najważniejsze, że komórę da się obsłużyć, bo przecież bez tego, to bieda byłaby podwójna :) Uściski Stokrotko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście palce unieruchomione tylko na 3 tygodnie tzn teraz już tylko na dwa...
      Stokrotka

      Usuń
  16. Kiedyś na wf mój syn niemal stracił oka. Wylądował na pogotowiu po lekcji ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pechowo zaczął Pytalski naukę w szkole średniej... ale nie powinien się tym przejmować.
    A cytaty mądre i życiowe.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  18. BBM: Szybkiego powrotu do pełnej sprawności dla wnuka, pozdrowienia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szybkiego zrośnięcia palców Młodszemu życzę! A Tobie jak zawsze nieustającej weny do pisania, co byś o lenistwo nie została posądzona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Celciku Najmilszy i serdecznie Ci dziękuję...
      Stokrotka

      Usuń
  20. Cytaty świetne. A młodemu, życzę powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  21. No to koniec z karierą pianisty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze koniec.... chociaż wcale jej nie planował :-))
      Stokrotka

      Usuń
  22. Witaj, Stokrotko.

    Kontuzje to ta ciemna strona sportu, niestety.
    Życzę Wnukowi rychłego powrotu do całkowitej sprawności:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Leno dziękuję.
      Stokrotka

      Usuń
  23. To musiała być dosłownie gra pełna poświęcenia. ;) Najbardziej mi się podoba pierwszy cytat, który przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ta gra taka była.
      Dziękuje i pozdrawiam.
      Stokrotka

      Usuń
  24. Motta to sama mądrość. Bardzo, bardzo lubię czytać, rozważać. Niby proste a jak wiele mówią, jak uczą. Palce połamane ? No to musiał poświęcać się koszykarz. Wprawdzie cena dosyć słona, ale co tam, chłopaki nie płaczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście gapa Ania, serdeczności Jagódko najmilsza ślę :)

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie.
      Stokrotka

      Usuń
    3. Domyśliłam się Anusiu że to Ty !!!
      Stokrotka

      Usuń
  25. Chyba wykonał pierwszorzędny "wsad" piłki do kosza... niech zdrowieje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pewnie było... I to raz jedną ręką a raz drugą.
      Stokrotka

      Usuń
  26. No i nie ma mowy o czerpaniu z życia pełnymi garściami-przez jakiś czas . Lepsze kontuzjowane palce niż śródręcze. Zdrówka życzę wnukowi i znalezienia wygodnych rozwiązań dla pojawiajacych się utrudnień w obsłudze siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojejku, ale miał pecha. Z drugiej strony - dobrze, że tylko dwa palce a nie cała ręka, prawda? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dwa dni ma miec zdejmowane z palcow te rusztowania.
      Stokrotka

      Usuń
  28. Współczuję wnukowi. Jak sobie przypomnę moje złamanie nogi. To był istny koszmar Stokrotko.

    Całuję mocno

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuje Kasiu...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...