sobota, 31 sierpnia 2024

Wyjątkowe piękno...

 Najpierw chciałabym Was przeprosić za:

.... nie odpowiadanie na Wasze komentarze, które umieszczacie na moim blogu

.... za znikanie Waszych komentarzy

.... za znikające teksty na moim blogu....

bo to naprawdę nie jest moja wina. Nie mam pojęcia co się dzieje. Wpisuję odpowiedź komuś kto komentuje u mnie, publikuję, odpowiedź się pojawia a po jakimś czasie znika. Zniknął mi także na blogu tekst o podwarszawskich  miejscowościach - Otwocku i Milanówku. Ostatnio zmieniła mi się także na wcześniejszą data opublikowania tekstu o Mikołaju Koperniku co spowodowało zamęt  na blogu.

Od dawna też nie ukazują się moje komentarze na blogach, które odwiedzam...

To najwyraźniej jakieś czary...😁

Na przeprosiny dla Wszystkich Was zdjęcia z 40-tej Królewskiej Wystawy RÓŻ na której byłam w Łazienkach Królewskich w dniu 30 sierpnia br.



1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

Pod koniec trwania wystawy zostanie wybrana najpiękniejsza róża cięta. Wyboru dokonują zwiedzający wrzucając do urny kartkę z nazwą wybranej róży.

Ja nie wyróżniłam żadnej róży, bo uważam, że wszystkie są wyjątkowo piękne...
Chociaż wszystkie mają kolce...

52 komentarze:

  1. BBM: Piękne kompozycje kwiatowe. Pewnie to, co teraz napiszę, wyda się trochę dziwne, ale piękno róży najbardziej do mnie przemawia, gdy jedna tylko stoi w smukłym szklanym wazonie…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedyncza róża jest najpiekniejsza...
      Stokrotka

      Usuń
  2. Kochana- nie wiem co prawda, czy to Cię pocieszy, ale mam podobnie- a wszystko moim skromnym zdaniem jest efektem działania AI, która teraz obsługuje Internet na wielu płaszczyznach. I szczerze mówiąc mam ochotę odłączyć się od wszystkiego- tak mnie to denerwuje. I naprawdę cieszę się, że bliżej mi do końca wędrówki niż dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... damy radę i tym "czarom" :-)
      Stokrotka

      Usuń
  3. Beatka koniecznie chce obejrzeć te wystawę więc dziś albo jutro pójdziemy:-)
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliście już?
      Stokrotka

      Usuń
    2. Byliśmy i w sobotę i w niedzielę. Pięknie ale tłumy ludzi zasłaniali kwiaty.
      Marek z dziewczynami

      Usuń
    3. Dlatego ja poszłam w piątek i parę minut przed 10ta udało mi się wejść. Wtedy prawie wcale ludzi nie było...
      Stokrotka

      Usuń
  4. Nawet na Wordpressie zaczęły się dziać cuda, trzeba przeczekać.
    Cudna wystawa! a dziś obejrzałam spotkanie Mai Popielarskiej z opiekunami Łazienek, ile ciekawych rzeczy się dowiedziałam!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ze Łazienki Królewskie to najszczęśliwsze miejsce w Warszawie?
      Stokrotka

      Usuń
  5. Piękne kompozycje. Czy wiadomo, kto był twórcą poszczególnych bukietów? Moim zdaniem ich autorzy powinni być traktowani na równi ze znanymi malarzami, rzeźbiarzami czy fotografami.
    Szkoda tylko, że nie można tej sztuki utrwalać w naturalnej postaci - trójwymiarowo i z zapachem.
    Miłego weekendu! 🌷🌺🌹🌻🌸🌼💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko.... cały sztab florystek został zatrudniony do układania tych bukietów...
      Stokrotka

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia. Ja pozdrawiam Stokrotkę po...wizycie porannej w Stokrotce. I nie wiem, co z platformą Bloger się dzieje, bo u mnie czasem też różne "chochliki" się zdarzają - np. Twoje posty pokazuje z opóźnieniem. Miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności Jardianie...
      Stokrotka

      Usuń
  7. Piękne, czarowne, niezwykłe. Kocham roże - te są kwintesencją wszystkich. Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam o tej Twojej miłości Aniu...
      Stokrotka

      Usuń
  8. Ale masz szczęście że takie Królowe kwiatów możesz oglądać:-)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia 7 i 23 to moi faworyci.
    Na moim blogu też się coś takiego działo z pół roku temu, nie, trochę dawniej. Przeszło bez moich dzialań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli muszę wytrzymać...
      Stokrotka

      Usuń
  10. Moje róże zaczynają rozkwitać po letniej przerwie spowodowanej przez upały...;o) Za to bez kwitnie już trzeci raz...;o) Uwielbiam moją "aleję róż"...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie jak masz ślicznie...
      Stokrotka

      Usuń
  11. Piękne kwiaty w pięknym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też zdarza się, że wpisuję odpowiedź na czyjś komentarz, a następnego dnia go nie ma. Być może grasuje jakiś cenzor na bloggerze lub gdzieindziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat o celowe nieodpowiadanie nikt Cię by nie posądził, jesteś w tym wyjątkowo skrupulatna

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, szkoda że nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są te bukiety.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za informację, dzięki temu dzisiaj byłam i się zachwyciłam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Celu , że się wybrałaś oglądać piekno...

      Usuń
  17. Miałam ten sam dylemat na Święcie Róż w Kutnie w ubiegłym roku. Przecież wszystkie róże są cudne!
    I wybaczam ci brak komentarzy u mnie. Nie wiem, co się dzieje, bo zgłaszają to też inni blogerzy. Ja nie mam podobnych problemów, więc się cieszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Róże przecudne🌹
    Z komentarzami też mam często problem. Może teraz przejdzie. Uściski 🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  19. Kwiaty piękne, lubię róże- królują w moim ogródeczku:)
    Mam to samo z komentarzami.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano bardzo Ci dziękuję za wizytę :-)
      Stokrotka

      Usuń
  20. Ja nie wiem, czy blogger nie włącza jakiejś automatycznej blokady, kiedy ktoś publikuje za dużo komentarzy na czyichś blogach i potem ich nie wrzuca do spamu. Takie moje luźne spostrzeżenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe ze tak właśnie jest.
      Serdeczności od Stokrotki

      Usuń
  21. Piękne róże i wspaniałe wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest takie miasto, gdzie za kilka dni, bo w najbliższy weekend odbędzie się już... 50 świeto róży... byłam tam niedawno i powiem, że miasto wygląda bardzo kolorowo, każdy skwerek, to różane rabaty. Jeżeli uda mi się pojechać, prześlę Ci kilka zdjęć.
    Pozdrawiam...
    .. a i jeszcze dodam tylko, że z dniem 11 września, zostaję zamknięta strona na której znajdowały się moje wiersze i wielu innych cudownych osób.... kończy się kolejny rozdział życia... cóż , życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Rozumiem że masz na myśli Kutno...
      To czekam na zdjęcia.
      2. To wielka szkoda Alinko.
      Stokrotka

      Usuń
  23. Cudne róże, te bez dodatków w całych bukietach przesliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bukiety też piękne...
      Serdeczności od Stokrotki

      Usuń
  24. Kochana Stokrotko wystawa różana jest cudowna! Każda róża jest dla mnie wyjątkowa. Najbardziej lubię białe, czerwone i różowe. Komentarze oraz ich brak to wina bloggera, który ostatnio schodzi na psy więc nie musisz nas za nic przepraszać. Ściskam najmocniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzliwość Kasiu.
      Stokrotka

      Usuń
  25. Piękne kompozycje kwiatowe. Ktoś się postarał. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był cały sztab najlepszych florystek...
      Stokrotka

      Usuń

Pytalski pyta...

  Mój  młodszy wnuk usiadł mi na kolanach, przytulił się i zapytał: - Babciu, a ty tez umrzesz? Trochę mnie zaskoczył tym pytaniem, ale tylk...