poniedziałek, 12 września 2022

Dzisiaj tylko zdjęcie i pytanie...


                   
                                                   Ławeczka patriotyczna w Lublinie

16 takich ławeczek w barwach Rosji zostało zainstalowanych ostatnio w następujących miastach: Białystok, Chorzów, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Międzyzdroje, Olsztyn, Opole, Poznań, Radiom, Rzeszów, Toruń i Wrocław. Do każdej dołączono instrukcję  użytkowania. Koszt każdej laweczki to 100 000 zł.

Chciałam tylko zapytać co o tym sądzicie?

87 komentarzy:

  1. Jaguniu,
    włodarze miast mają za dużo pieniędzy, a za mało wyobraźni. Swego czasu były ławeczki literatury - stała taka jedna krótko na pl. Szembeka, plastikowa, niewygodna z jakąś sentencją, szybko znikła choć kosztował ten pomysł też kupę forsy. Teraz inna wersja ławeczek za 100.000 tysięcy - lepiej te pieniądze było przeznaczyć dla potrzebujących, a zwykłe ławeczki postawić w miejscach gdzie są naprawdę potrzebne. Dla mnie to żadna demonstracja solidarności z Ukrainą tylko kolejne głupio wydane pieniądze.
    Serdecznie Cię pozdrawiam
    Ewa z Bajkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne na te ławeczki pieniądze wysupłały: Bank Gospodarstwa Krajowego i rząd Morawieckiego

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą Ewuniu...

      Usuń
  2. Nic nie powiem, bo nie chce się denerwować i używać wulgaryzmów od rana, w dodatku pożarło mi komentarz.
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie jeszcze nie ma takiej.... ale nigdy nie wiadomo.
    Tak czy inaczej ręce opadają.!!!!
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie na szczęście nie ma takiej ławeczki. Ale to podobno tandeta za duże pieniądze bo słyszałam że w Poznaniu na skutek ulewy taka ławeczka już się uszkodziła.
    Beznadziejna głupota i faktycznie w barwach Rosji!!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej nietrafionych PiSinicjatyw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkładam ręce. I pozdrawiam . Twojego posta wyświetliło z opóźnieniem :/ .

    OdpowiedzUsuń
  7. W Poznaniu taka ławeczka za 100000 została zniszczona przez deszcz... Nie wiem, czemu one mają służyć. Lepiej było te pieniądze oddać na remonty dróg, bo ludzie rzeczywiście z nich korzystają, ale po co....

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż- komuś Bóg rozum odebrał. Na ławeczkę są pieniądze, ale na leczenie chorych, na profilaktykę- nie ma pieniędzy. A i tak głupki za rok ponownie zagłosują na PiS. Niestety głupota to bardzo zaraźliwa choroba.
    P.S. znów mam cyrki z komentowaniem, anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację... na dodatek głupota jest nieuleczalna...

      Usuń
  9. Dla mnie te koszmarne ławeczki są świadectwem poziomu całej partii rządzącej, wszystko na pokaz (oni nazywają to patriotyzmem!) i byle jak, czyli marnotrawienie naszych pieniędzy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze tak wlasnie jest...

      Usuń
    2. Ten komentarz wyświetlił się u mnie jako nieopublikowany, cuda po prostu.:))

      Usuń
    3. Ale najważniejsze że JEST!!!

      Usuń
  10. Szkoda słów. Marnowanie publicznych środków i zapewne dawanie zarobić znajomym, skojarzenia z Misiem nasuwają się same. Żeby to chociaż było ładne albo użyteczne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co to komu potrzebne ? Po miesiącu mają zabrać. I wyrzucić ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zważywszy, że po pierwszym deszczu ta w Poznaniu sie prawie rozpadła i raczej straszy, to chyba wnioski sa jasne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Idiotyczny pomysł, pieniądze wyrzucone w błoto, ale nie ma tego złego... Tymi ławeczkami rządzący kolejny raz się ośmieszyli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno jedna z nich już przy pierwszym deszczu się zniszczyła! Gdzieś mi się rzuciło w oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ta która jest w Poznaniu...

      Usuń
    2. To pewnie wszystkie się niedługo rozlecą. I będzie po temacie, tylko kasy szkoda!

      Usuń
  15. Jak trudno pozbyć się czegoś co jest w nas. "W barwach Rosji"-jak pozbyć się tego co w nas jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wypada poprawić. To barwy Polski a nie Rosji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę.? Barwy Rosji to.....proszę sprawdzić ....

      Usuń
    2. Nie są. To kłamstwo. Chyba ,że ktoś we wszystkim widzi ojczyznę .

      Usuń
    3. Anonimowy nie wiem teraz o co Ci chodzi....możesz jaśniej?

      Usuń
  17. Sama sobie odpowiesz jak zobaczysz te ławki po ostatnich deszczach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba wyjątkowego debila... Resztę sobie dośpiewaj. Ciekawe, czyj szwagier wziął te pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię sobie przysiąść na ławeczce, gdziekolwiek by stała... Zirytowało mnie zdjęcie ławeczki w Lublinie. Nie włazi się z buciorami na siedzisko!

    OdpowiedzUsuń
  20. -- znasz mnie już troszeczkę i chyba wiesz, co o tych "patriotycznych ławeczkach" myślę, i tylko mnie zastanawia, jak co niektórzy mogą wierzyć w te wszystkie brednie rządzących; coraz bardziej tęsknię za normalnością...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba myśleli, że będzie tak jak z filmowym misiem i nikt nie zapyta po co to jest... I te barwy Rosji...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zlamie prawo i zrobie sobie na niej zdjecie w pozycji nie siedzącej😜

    OdpowiedzUsuń
  23. Klik dobry:)
    Powinna być w barwach San Escobaru. ;) :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brak mi słów Stokrotko, poza tym że buty na ławeczce, to....
    Pozdrawiam ciepło chłodnym, wrześniowym porankiem

    OdpowiedzUsuń
  25. W instrukcji posługiwania się ławeczką brakuje mi jasnego określenia, którą część ciała i w jakim miejscu ławeczki należy umieścić

    OdpowiedzUsuń
  26. No i będąc zdenerwowaną, zdenerwowałaś i mnie, który już byłem tym faktem zdenerwowany. To coś w rodzaju tragifarsy podobnie zresztą jak ukrywanie przez maciarewicza dowodów na katastrofę smoleńską. "Ławeczka" przekracza wszelkie możliwe do wyobrażenia pojęcia na temat idiotyzmu naszej władzy. Pamiętam, że za czasów PRL-u strona rządowa próbowała zohydzić USA prezentując żart w postaci zdjęcia pewnej filiżanki z podpisem coś w rodzaju "produkt polski", przy "polska filiżanka". Otóż owa filiżanka posiadała uchwyt (uszko) zainstalowane wewnątrz naczynka. "Ławeczka" jest dla mnie właśnie taką filiżanką, przy czym na korzyść filiżanki przemawia to, iż prawdopodobnie koszt tego wyrobu jest niepomiernie mniejszy od ociekającej farbą po deszczu instalacji w kolorach wielkiej Rosji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, Stokrotko.

    Jakby troszkę ten... przepłacili?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że to marnotrawstwo pieniędzy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten temat zdominował ostatnio media społecznościowe. Zwłaszcza, że deszcz obnażył ich prawdziwą wartość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwą wartość tego "dzieła" winnam napisać, bo styl mi się jakoś poplątał :)

      Usuń
  30. Myślę, że sądzić to powinien sędzia na podstawie tego, co zebrał prokurator. Niby nie takie pieniądze już ta władza w błoto wyrzucała, dając zarobić swoim (to moja prywatna sugestia, by przyjrzeć się powiązaniom wykonawcy ławeczek ze zleceniodawcami), ale zasada jest prosta: albo coś spełnia znamiona przestępstwa, albo nie. Niegospodarność i korupcja są przestępstwem, kwestia jest taka, czy one wystąpiły. A sama ławeczka..., ani nie widzę związku z patriotyzmem, ani nie cieszy toto oka, za to może zostać w deszczowe dni doceniona przez amatorów wina prostego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nie przemawiają do mnie takie ławki, nie w tych barwach zdecydowanie.

    Pozdrawiam Cię Stokrotko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Biało czerwona w kształcie Polski tak ale ten niebieski jest zbędny wg mnie. Ehh szkoda tylko pieniędzy które politycy wydają na takie rzeczy.

      Usuń
    2. Przez dodanie niebieskiego koloru ławeczki są w barwach Rosji...

      Usuń
  32. A po co one konkretniej powstały?

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie bardziej zastanawia funkcjonalność ławeczek 😅 barwy są ok, nie mam nic do nich, jak i do Rosji. Trochę średnio być przeciwko kolorom 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda.... ale to ma być ławeczka patriotyczna...

      Usuń
    2. Ależ jest!! W barwach rządzącej formacji 😅 oni chyba mają te kolory w swoim logo🙃 cwane liski🦊

      Usuń
  34. Kto miał potrzebę żeby takie coś postawić i jaki jest tego cel nie wiem. U mnie stoi w centrum miasta przy urzędzie wojewódzkim nawet nie ma ładnego widoku z ławeczki. Chyba bali się stawiać ją w parku żeby jej ktoś nie ukradł :-))). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja nie bardzo rozumiem w jakim celu te ławeczki postawiono.
      Dziękuję za wizytę I zapraszam do częstych wizyt na moim blogu.

      Usuń

Ogród i szklarnia Włoch - z cyklu "Włochy Południowe i Sycylia" - część siódma

  / Sycylijskie pamiątki czyli magnesik w kształcie Sycylii i puderniczka z kształtem i godłem Sycylii/ Dzięki plantacjom cytrusów i migdał...