poniedziałek, 13 lutego 2023

Pięć różnych zdjęć...

 Zdjęcia nie są ze sobą w żaden sposób powiązane...


Grudnik zaczął mi kwitnąc w listopadzie i skończy pewnie dopiero w marcu..

                                                     Smutne pozostałości po drzewie...


                        A to jest tron dla niecierpliwego władcy...


Takie prezenciki babcia i dziadek Stokrotkowie dostali niedawno od wnuków...

-----------------------------------------------------------------------------------

Znalazlam taki znak ostrzegawczy dla panów... :-)



Napiszecie coś?

Z góry dziękuję....

64 komentarze:

  1. Znak ostrzegawczy genialny, bije na głowę resztę! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez! Jednak caly zbior do ogladania. Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu....
      Stokrotka

      Usuń
  3. Ja też..ależ ktoś był asertywny.
    grudnik śliczny, skarpetki wzruszające

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żebym miała jakieś skłonności (chociaż mam) , ale czy zamiast nożyczek nie lepsza byłaby ręczna składana piłka do drewna ?( zdj. ostatnie)...Związek zawsze jakiś jest między zdjęciami...Połączmy teraz opowieść o Stokrotce w subiektywną całość:
    Skarpety super. Wszak spodnie i podróże ( nie)sprzyjają skarpetom.Tron dla wiercipięty- rewelacyjny. Wszak Autorkę bloga nosi po świecie.Do kwiatów/ roślinek trzeba mięć rękę..i... cierpliwość, a jakże. Tak jak i np.do pisania. Pusty w środku pień i ścięty kawałek obok- to symbol ciekawości....( jak dla mnie), ale co z tymi jajami i ostrzeżeniem?
    Wygląda mi to tak:"uprzejmie proszę nie ignorować mnie, bo w razie czego umiem się obronić..." Ot i taka charakterystyka...Na ile prawdziwa? Zabawiłam się w profilera...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to co z jajami... Ostrzeżenie: posiusiasz tutaj, obetną ci jaja... ;-)

      Usuń
    2. W temacie....super tekścik...dziękuję serdeczne
      Stokrotka

      Usuń
    3. Maradag... no pewnie ze tak :-))
      Stokrotka

      Usuń
  5. Grudnik ładny, gęsty, ale ja nie przepadam, przeszkadza mi, że jego pędy składają się z tych członów... A jeden kolega z pracy mówił, że go denerwuje, bo kwitnie zimą. :) Z kolei znajoma Meksykanka nie może się nadziwić temu zimowemu kwitnięciu, bo u jej mamy kwitną cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemniej grudnik jest piękny...
      Stokrotka

      Usuń
  6. Muszę przedyskutować z teściem, czy nie byłoby warto w lesie za ogrodzeniem jego posesji postawić podobnego znaku. Zwykłe prośby, żeby nie chlać w lesie, nie jarać żadnego towaru, nie śmiecić, nie fajdać gdzie popadnie nie dają rezultatu, a ten obrazek działa na wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest bardzo wymowny obrazek...
      Stokrotka

      Usuń
  7. Jeśli coś tworzymy to po to by było piękniej, ciekawiej. Mam wrażenie , powodowana Pani zdjęciami , że wraca socrealizm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy nie przypuszczałam że te zdjęcia skłonią Cię do takiego stwierdzenia...
      Stokrotka

      Usuń
  8. Na moją wyobraźnię zadziałał ten pusty w środku pień. Bo już widzę, że nasypałabym tam ziemi i posadziłabym w środku jakieś pięknie kwitnące rośliny i wyglądałoby to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością byłoby pięknie...
      Stokrotka

      Usuń
  9. Wszystkie zdjęcia inspirujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stokrotko, kwitnący grudnik piękny jest i daje nadzieję na lepsze jutro 🙂 Tak jakoś... Drzew mi zawsze żal, ale pozostaje nadzieja, że nowe urosną... Skarpetkowego hopla mam ostatnimi czasy, odkąd odkryłam, że już nie muszę być damą chodzącą do pracy i do dżinsów mogę sobie ubierać różne śmieszne skarpetki 🙂 Przy siatce raczej znak nie ma racji bytu, ale taki nakazujący zbieranie kupek po swoich pieskach jak najbardziej. My po swoich sprzątamy 🌼🌼🌼

    OdpowiedzUsuń
  11. Znak ostrzegawczy zwięzły a niezwykle czytelny, obyż jeszcze był skuteczny!
    Jeśli babcia z dziadkiem noszą takie bajeranckie skarpetki to znaczy, że daleko im do stetryczenia i to superowskie jest :)
    Kwiat rozświetlający swym kwitnieniem mroki zimowych dni powinien dostać jakieś specjalne odznaczenie, wielkie brawa dla grudnika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario bardzo mi się podoba to wszystko Ci napisałaś :-))
      Stokrotka

      Usuń
  12. Coś !! (napisałam)...;o) Buziole...;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ostrzeżenie dla panów chyba trochę za ostre.Oby było
    skuteczne.
    Jeśli chodzi o Dzień Babci i Dziadka,
    ja byłam u mojej wnuczki w szkole na występach.Byly tańce i śpiewy .🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ... ten znak i tak nic nie zmieni.... niestety...
      Stokrotka

      Usuń
  14. https://youtu.be/mNpX3M5_EVc
    Original text.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie otwiera mi się...
      Stokrotka

      Usuń
  15. Fajnie Ci ten grudni kwitnie :) Moje zastrajkowały jakieś dwa, może trzy lata temu i nic. Chyba je postraszę wyniesieniem na śmietnik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się przestraszą...
      Stokrotka

      Usuń
  16. -- w zasadzie to powinnam zachwycać się kwiatkiem, ale mnie urzekły skarpeteczki ;) ... ostatnio mam takiego małego bzika i noszę w pracy bardzo, bardzo kolorowe, cóż "babka" przed emeryturą ma dosyć szarości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrazasz sobie jak nas ucieszyły te skarpeteczki?
      Stokrotka

      Usuń
    2. Hihihi😀 jeszcze jedna w kolorowych skarpetkach😀 Chyba dobra wróżba, wraca kolorowe życie 🤩

      Usuń
    3. Mam taką nadzieję Alinko...
      Stokrotka

      Usuń
  17. Grudnik jest bardzo okazały. Odwdzięcza się za dbanie o niego. Skarpetki babciowo-dziadkowe też fajne. A ostatnie zdjęcie, to nie wiem, czy to jest to o czym myślę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem Urszulko o czym Ty myślisz:-))
      Stokrotka

      Usuń
  18. Do grudników nie mam szczęścia, wprawdzie pierwszy kwitł mi 3 razy, ale potem padł...
    Znak ostrzegawczy bardzo wymowny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znak ostrzegawczy świetny. 🤣🤣🤣
    A grudnia.niech kwitnie. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje grudniaki też kwitną, zwłaszcza jeden...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie jak masz pięknie
      Stokrotka

      Usuń
  21. pocięty pień drzewa jakoś mi się od razu skojarzył z materiałem na klomb kwiatowy albo stołową nogę - puste w środku - nie ma czego żałować. drzewo swoje przeżyło a mogło złamać się i pozbawić kogoś życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak właśnie było...
      Stokrotka

      Usuń
  22. Fajne zestawienie
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia miałam pod ręką...
      Stokrotka

      Usuń
  23. drugą bym zatytułował "drzewo bez właściwości", puste w środku niczym politycy rządzącej neokomuny i ich wyborcy...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne te skarpetki. Jak ja byłam dzieckiem to nie było takich rzeczy. Ale dziadkowie zawsze dostawali piękne laurki. Tron jest naprawdę niesamowity Stokrotko :)

    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Rodzinę. Dużo zdrowia i słońca.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten znak jest świetny. Piękny prezent wnuki sprawiły dziadkom.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Skarpetuśki słodkie, a znak ostrzegawczy rewelka! Rozśmieszyłaś mnie z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak mnie wystraszyłaś tym ostatnim zdjęciem ze nerwicy dostałem...
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię patrzeć na kwitnący grudnik. Też mam w domu. Wymowny znak, ciekawe czy skuteczny czy jednak trzeba było wykonać egzekucję komuś... ;D. Fajne skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Babcia -(i Dziadek) cudowna trzymająca "fason "(popatrz prezent od wnuków)! A reszta zdjęć tylko to potwierdza!

    OdpowiedzUsuń

Syrakuzy - z cyklu "Włochy Południowe i Sycylia" - część ósma

Po wylądowaniu w Katanii i wypożyczeniu dwóch małych samochodów udaliśmy się w podróż pod Sycylii. Zwiedzanie Sycylii zaczęliśmy od południo...