poniedziałek, 19 czerwca 2023

Chodzę sobie i fotografuję

 


Taki zachód słońca oglądałam w sobotę z 10 pietra mojego mieszkania

Na moim balkonie 


Drzewo które pokazuje język 
 
Wejście do drzewa


Takie drzewo i zielona "pajeczyna" na murze
                 I róże wyrastajace z pnia.



               Samotny mak na naszej dzialce


Rzeźba w Łazienkach Krolewskich




Tu mieszkają krasnoludki

 koza akrobatka 

I kot pilnujący czterech kóz 
Kozy mieszkają na moim osiedlu Targowek w Warszawie 

I kwitnąca lipa

/Wszystkie zdjęcia można powiekszyc/


Które zdjęcie wybieracie?

68 komentarzy:

  1. Wybieram kozę akrobatkę, ale wszystkie zdjęcia są cudne, pozdrawiam, Jardian - jutro Kraków, w wolnej chwili zapraszam na Historycznika. Nie chciało mnie zalogować : / .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jardianie... i ja nie mogę się zalogować na własnym blogu...
      Stokrotka

      Usuń
  2. Ps. Pozdrawiam znad dwóch świetnych podręczników do greki klasycznej :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jęzor drzewa i koza akrobatka. I śliczny stokrotkowy balkon.
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam Dobry zczlowieki.
      Stokrotka

      Usuń
  4. Blogger coś szwankuje . Stokrotko, u Ciebie też? U mnie nie wyświetla grafik.Tj. na moim blogu. Pozdrowię jutro Kraków od Ciebie :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie pozdrów Kraków od Stokrotki.
      Dziękuję Jardianie.

      Usuń
  5. Naprawdę sobie pochodziłaś, Stokrotko. Z 10 piętra przeniosłaś się na wieś z kozami i kurkami, których nawet na mojej wsi nie widać i nie słychać, no może czasami kogut zapieje, ale więcej jest psów i kotów 🐈.
    Mnie urzekły stopy drzewa.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu Miła te kozy to mieszkają na ulicy Hodowlanej w Warszawie...
      Serdeczności od Stokrotki.
      I podziękowania.

      Usuń
  6. U Jotki wschód, u Ciebie zachód...Słońce wędruje, a niedługi zacznie przypiekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dzisiaj straszliwy upał w stolicy.
      Pozdrowienia od Stokrotki

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe te zdjęcia Stokrotko.Wsxtstkie.
    Ale ja wybieram zachód słońca.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu...zachody słońca zawsze są piękne.
      Stokrotka

      Usuń
  8. Wszystkie zdjęcia są rewelacyjne . Nie może być inaczej gdy fotografuje córka artysty. Kloszard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się żeby zdjęcia były rewelacyjne. Raczej są ciekawe.
      Stokrotka

      Usuń
  9. Pani Stokrotko u nas też tak pięknie kwitną lipy
    I pachną bardzo mocno.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Kasiu... szkoda ze że zdjęcia lipy nie czuć jej zapachu :-))
      Stokrotka

      Usuń
  10. Wszystkie zdjęcia są bardzo ciekawe, zachwyciły mnie zbliżenia drzew, ale jeśli mam wybrać jedno, to będzie to Twój cudnie ukwiecony balkon, miejsce relaksu i wypoczynku wśród roślin :)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrowienia od Stokrotki

      Usuń
  11. kot i kozy wymiatają, bo to święty obrazek...
    ale...
    nie wyklucza to mojego podziwu dla Twojego wychwytywania odjazdowych drzew...
    drzewa też zresztą są święte...
    ale to już osobna sprawa...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę że i Ty zauważasz takie niesamowite drzewa...
      Stokrotka

      Usuń
    2. ale Ty to robisz lepiej, do tego jeszcze fajnie fotkujesz, czego ja wcale nie robię, bo... no, właśnie nie wiem dlaczego... chyba mi się nie chce :)

      Usuń
    3. A więc Piotrze...do dzieła!!!
      Stokrotka

      Usuń
    4. znaczy, drzewa sadzić? :)

      Usuń
    5. Podobno każdy człowiek powinien kilka drzew posadzić...
      Stokrotka

      Usuń
    6. to już kilka mam zaliczonych, a jak doliczyć owocowe, to niezły zagajniczek z tego można uzbierać :)

      Usuń
    7. To teraz je fotografuj z różnych stron i o różnych porach dnia i roku.
      Stokrotka

      Usuń
  12. Oczywiście nie byłabym Panią Ogrodową, gdybym nie pobuszowała wirtualnie na Twoim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że Ci się spodobał ten balkon.
      Stokrotka

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Widzę że też zauważasz niesamowite drzewa...
      Stokrotka

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Niesamowity ten język - prawda?
      Stokrotka

      Usuń
  15. Drzewo z różą cudowne jest
    Kozami zawsze się zachwycałam. Balkon piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. "Mam tak samo, jak Ty! Miejsca moje, a w nich, najpiękniejszy mój świat, najpiękniejsze sny!"
    Mam tak samo! :-)))) Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Fuscilko...
      A ja mam trudności w komentowaniu u Ciebie.
      Stokrotks

      Usuń
  17. Najbardziej podobają mi się - drzewo, które pokazuje język, chociaż wydaje mi się również, że ono jest zamknięte na kłódkę, rzeźby w parku i koza akrobatka.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sdecznie dziękuję i również pozdrawiam.
      Stokrotka

      Usuń
  18. Ciekawe detale wyszukujesz, a balkonu zazdroszczę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się te detale same w oczy rzucają :-)
      Stokrotka

      Usuń
  19. Jest pani bardzo spostrzegawcza. Nie każdy ma takie oko

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie zdjecia sa czarujace. Podziwiam balkon. Ja mam wprawdzie drzwi balkonowe bez balkonu, ale ciesza kwiaty w skrzynce, a winorosl ma mase owocow. Jednak najbardziej mnie cieszy, ze zyjesz w tym upale, oby tak dalej, caluski Malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się trzymam Małgosiu.
      Dziękuję Ci serdecznie
      Stokrotka

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Uciekające do domku w drzewie...
      Stokrotka.

      Usuń
  22. Przepiękne są wszystkie zaprezentowane zdjęcia. Mnie zachwycił Twój balkon. Jest prześliczny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Lucjo że Ci się podoba.
      Serdeczności
      Stokrotka

      Usuń
  23. Na Twoim balkonie bajkowo.Przechowałem bulwy begonii z ub.roku.W tym roku wypuściły dużo liści i zero kwiatów.Mam gruszę z"wejściem",jeszcze owocuje.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz tam pięknie u siebie Henryku.
      Stokrotka

      Usuń
  24. Witaj, Stokrotko.

    To troszkę się nachodziłaś;)
    A ja na siedząco wybieram wywalony ozór:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wszystko się działo w czasie dwoch tygodni:-))
      Stokrotka

      Usuń
    2. Jak spotkasz krasnoludka, to pozdrów go ode mnie 🌝 a balkon piękny, ale pierwsze zdjęcie zasługuje na medal 🥉

      Usuń
  25. Dzięki serdeczne Alinko.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  26. Kozy w Warszawie, widać Warszawa to taka duża wieś;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh tyle kwiatów na balkonie. Przyjemnie tam posiedzieć wieczorami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sobie też siedzę...
      Stokrotka

      Usuń
  28. bardzo ciekawe! Ja jednak w tej duchocie wpraszam się na balkon i siadam obok Ciebie aby z przymkniętymi oczyma czuć zapach tych cudnych roślinek,a potem spojrzeć na każdą tak, aby została we wszystkich zmysłach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż przecież siedzisz koło mnie :-))
      Stokrotka

      Usuń
  29. Całkiem przyjemne te Twoje fotografie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się spodobały.
      Stokrotka

      Usuń

Pamiętacie "Ojca Chrzestnego"? - z cyklu "Włochy Południowe i Sycylia - część dziewiąta

Mam oczywiście na myśli amerykański film gangsterski od tym tytułem. Główną rolę - starzejącego się ojca chrzestnego czyli "capo di tut...