niedziela, 16 lipca 2023

A na działce nie dzieje się nic



                                                                       ...zupełnie nic...
                           
    
Tylko księżyc nocą ustawia się między drzewami i mnie podgląda...


                                                           Widoczek całkiem zwyczajny...


                                                          juki kwitną sobie jak szalone
Taki mam widok przez okno



                                                             A taką mam drogę na działkę ...



A mini-pomidorki zaczynają dojrzewać
Ale nie spieszą się

_____________________
A ja zupełnie nic nie robię...bo temperatura w cieniu jest taka:

To znaczy wczoraj o 5tej po południu była taka...

66 komentarzy:

  1. Piękny masz azyl, kochana!
    Mój termometr kuchenny pokazał w słońcu 54 stopnie wieczorem!
    Wróciłam z gór i duszno mi w murach strasznie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Asiu... wiem że to mój azyl.
      Stokrotka

      Usuń
  2. Stokrotko, jak to nic się nie dzieje, juki kwitną, księżyc świeci, to samo życie. Całe szczęście, że masz taki piękny azyl, żeby się schronić przed upałem, a drogę to masz lepszą, niż ja.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu... to tylko kawałek drogi. Ona jest jeszcze piękniejsza...
      Stokrotka

      Usuń
  3. W tej oazie zieleni zapewne chłodniej, na balkonie 7 piętro było 29 st.o godz 22 drugiej ,noc strasznie duszna a dzisiaj nie lepiej
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Urszulo że w mieście jest okropnie w upały
      ..dlatego uciekam na działkę.
      Stokrotka

      Usuń
  4. Ileż pracy kosztuje to "nic się nie dzieje"!
    Przepiękny, wypielęgnowany azyl. Dobrze, że go masz!🌳🌷🐞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko...navtej działce pracuje cała Siódemka czyli trzy pokolenia.
      Stokrotka

      Usuń
  5. Ale Ci zazdroszcze. Chyba kupimy sobie działkę. Jest tam jakąś na sprzedaż koło Ciebie?
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się ogród, działka albo choćby balkon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nad Wisłokiem też jest pięknie...chodzisz tam na spacery?
      Stokrotka

      Usuń
    2. Mieszkam prawie nad samym Wisłokiem. Ścieżka wzdłuż rzeki prowadzi do rezerwatu przyrody Lisia Góra i dalej... Tam lubimy spacerować.

      Usuń
    3. To macie wspaniałe. A ja chodziłam prawie codziennie nad Wislok jak spędzałam przez 15 lat wakacje u babci która mieszkała w dzielnicy Staromiescie...
      Stokrotka

      Usuń
  7. Fajne takie "nic nie dzianie się" i czasem wręcz potrzebne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet wskazane.
      Dziękuję za wizytę.
      Stokrotka

      Usuń
  8. Pomyślałem to samo co Cela D - dzieje się wszystko co powinno się dziać. Życzę miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję Lechu.
      Stokrotka

      Usuń
  9. Raj na ziemi-piekny, przytulny, bezpieczny nawet przy takiej temperaturze. Domek solidny, widok z okna cieszy, upalnie pozdrawiam Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Ci dziękuję Małgosiu.
      Stokrotka

      Usuń
  10. Ja tam widzę piękne miejsce do odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne miejsce, tchnie spokojem i ciszą, odpoczywasz mam nadzieję, tylko te temperatury lekko przesadne, nastał nam czas kwitnących juk, widzę je wszędzie. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są te juki...prawda Grażynko.?
      Stokrotka

      Usuń
  12. Toczy się życie... skrycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po cichutku :-))
      Dziękuję i pozdrawiam Gabrysiu.
      Stokrotka

      Usuń
  13. Moje pomidorki na razie zieloniutkie wszystkie. Ani drgną kolorystycznie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie I na nie czas,:-))
      Stokrotka

      Usuń
  14. Ale pięknie ma pani na tej działce Pani Stokrotko.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu że Ci się podoba.
      Stokrotka

      Usuń
  15. U nas zagrzmiało,popadało i nie muszę podlewać kwiatów i warzyw.Temperatura 24*C.Jukki jeszcze nie zakwitły.Kwitną lawendy i...lilie.Dziwna"cisza motyli"w tym roku.
    Polecam ten film..."Skrzydła pożądania".
    https://youtu.be/pRyM41dJKwk
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję obejrzę jak się przestanę lenic...
      Stokrotka

      Usuń
  16. Znaczy się blogie dzialkowanie 😊 ładnie to wygląda, tak sielsko i spokojnie. Temperatury wysokie, ale niech grzeje. Bo później znowu zimni 😄🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najserdeczniej Cię pozdrawiam Agnieszko.
      Stokrotka

      Usuń
  17. Nie wierzę że nic się nie dzieje. Tam gdzie jest natura tam musi coś się dziać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I masz racje Karolinko. A wiesz jak ptaki śpiewają...?
      Stokrotka

      Usuń
  18. Stokrotko, tak zadbana działka zaprasza do odpoczynku!
    Tym bardziej, że przy takich temperaturach jakakolwiek praca grozi udarem!
    Zatem cudownego relaksu życzę ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję Ci bardzo. Cały czas się relaksuję.
      Stokrotka

      Usuń
  19. Jakie to są fajne dni jak się czasem tak nic nie robi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to tylko w nawyk nie przeszło:-))
      Stokrotka

      Usuń
  20. Ale Ci zazdroszczę Stokrotko tej pięknej działki.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ta działka ma już 33 lata i itrochę się na niej przez ten czas wszyscy napracowalismy.
      Stokrotka

      Usuń
  21. A więc dzieje się... I to bardzo dużo...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, piękna działka. Trawa trochę mało bujną, ale wszędzie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Niestety w upały trawniki nie są piękne...
      Stokrotka

      Usuń
  23. W te upały mam "zakaz opuszczania koszar"- co najwyżej wolno mi do 9,00 rano wyjść te moje 350 m do pobliskiego sklepu, w którym działa dobrze klimatyzacja. Jeszcze trochę a zapomnę do czego nogi służą.
    Serdeczności posyłam;)
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz Aniu jak pięknie i mniej gorąco jest na takiej działce pod lasem...?
      Stokrotka

      Usuń
  24. A to podglądacz z tego księżyca. Do mnie też zagląda przez okno... No ładnie jest na Twojej działce. Tylko ta pogoda taka szalona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest na szczęście cień i wiaterek.
      Stokrotka

      Usuń
  25. w moim raju wciąż coś się dzieje... wyglądam na plac: leży kot na samym środku... wyglądam za pół godziny: leży kot samym środku... ale leży inaczej... i to ma się nazywać, że nic się nie dzieje?...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało można powiedzieć że u Ciebie wydarzenie goni wydarzenie...
      A ja niedługo pokaże jednego małego tygrysopodobnego...
      Stokrotka

      Usuń
  26. A u nas jak zawsze zadyma...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to dopiero jest życie... A nie jakieś nudy:-))
      Stokrotka

      Usuń
  27. Ładna działka. :)
    Wśród zieleni to i w upał nieco lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje się jak w raju :-)
      Stokrotka

      Usuń
  28. -- uciekłabym na taką działeczkę, żeby była daleko od ludzi, bo z wiekiem coraz bardziej tęsknię za ciszą i spokojem... no ale póki co, przede mną jeszcze kilka lat pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko nie śpiesz się na te emeryturę...
      Serdeczności od Stokrotki

      Usuń
  29. Przepiękna jest Twoja działka, Stokrotko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Andrzeju.
      Stokrotka

      Usuń
  30. Działeczka urocza, zazdroszczę Stokrotko. Naszej już dawno nie ma. Miasto zabrało ziemię na rzecz nowych apartamentów. Dobrze jest mieć taki azyl.

    Buziaki z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko...
      Stokrotka

      Usuń
    2. Stokrotko jak coś to stary e-mail mi się zablokował. Nowy to : cathrine82@wp.pl

      Ściskam najmocniej
      Kasinyswiat

      Usuń
    3. Dziękuję za informację.
      Stokrotka

      Usuń
  31. Na szczęście na Twojej działce nic się nie dzieje oprócz zmian przyrodniczych. Piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...