niedziela, 27 sierpnia 2023

Patrząc pod nogi...

 

1.
                                                                  Leśny strach

2.

Paproć wyrosła z kamienia

3.

Nie tylko zieleń 

4.

Wirujące drzewo

5.

Wąż wychodzący spod ziemi

6.

Włosy kamienia

7.

Oczywiście, że to żółw...

8.

Drzewa idące z dzieckiem na spacer 

9.

Jak podpisać to zdjęcie?

10.

Rogaty potwór?

Podpiszecie po swojemu te zdjęcia?
A może zgadniecie gdzie je robiłam? Dla ułatwienia podam, że w jednym z trzech miejsc w Polsce, które najbardziej kocham... Osobie która pierwsza zgadnie zadedykuję jeden z następnych tekstów. 

Ciąg dalszy "patrzenia pod nogi" nastąpi.

51 komentarzy:

  1. patrzeć pod nogi to ja muszę już w chwili wychodzenia z domu, czy przypadkiem nie wdepnę w zdobycze radosnej działalności łowieckiej naszych kotów albo w ślimole... no właśnie, fotkę numer 5 bym zatytułował "Ślimol", z marszu, spontanicznie, bez namysłu... za to numer 7 to dla mnie raczej żubr, niż żółw...
    jak wiadomo /albo nie?/, rzeczywistość to tylko jeden wielki pierwotny test Rorschacha, a Natura jak widać ma w tym znaczący udział...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaki faktycznie wychodzą po deszczu...
      A ten test to taki bardziej dla psychicznych :-))
      Stokrotka

      Usuń
  2. Nie ulega wątpliwości że masz dużą wyobraźnię i artystyczne spojrzenie.
    I teraz trudno Ci będzie wrócić do prozy życia.:-)
    Marek z dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo powolutku wracam...:-)
      Stokrotka

      Usuń
  3. Wszystkie zdjęcia urocze, nie mam jednego ulubionego, pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 6 - wodospad :) a 9 - chaos.
    Fajne zdjęcia, robione z dużą uważnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ze wróciłaś Lidio.
      Dziękuję i pozdrawiam.
      Stokrotka

      Usuń
    2. Nie znikaj więcej Lidio.
      Stokrotka

      Usuń
  5. 1-grawitacja
    8-ząb trzonowy po paradentozie
    9-róg nosorożca
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ?
      Cóż te Tatry mają tak cudownie przyciągającego,że się za nimi tęskni,jakby za ukochaną osobą?Jakaż siła zwabia tam ludzi najrozmaitszego zatrudnienia,usposobienia,płci i wieku?Uczeni,badacze przyrody,artyści,poeci,miłośnicy pięknej natury dążą do Tatr,jakby do skarbnicy dziwów,a wracają stamtąd owiani urokiem niepojętym.Co tylko fantazja najbujniejsza wymyślić zdoła,tam widzi urzeczywistnione.
      "Każda skała z tobą gada;
      Wiatr,co w równinach ledwo wieje,
      Z nóg tam garnie-deszcz co pada,
      To już w turniach śniegiem wieje..."
      :)

      Usuń
    2. Bardzo pomysłowe Henryku...
      Stokrotka

      Usuń
    3. Tatry to najpiękniejsze góry świata...
      Stokrotka

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia, a robione...strzelam...w...Kazimierzu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobraźnia i zdjęcia cudne ... a miejsce Łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Któryś z wąwozów kazimierskich obstawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swiat jest pelen urokow, a Stokrotka to dostrzega i dokumentuje nie tylko w Sandomierzu czy Lazienkach. Gratulacje Malgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu za tę życzliwość.
      Stokrotka

      Usuń
  10. Dziewiątka to wyraźnie smok.
    Piekne wszystkie, uwielbiam takie naturalne skojarzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję:
    1. Wiedźma Ple-Ple
    2. Karuzela
    3. Początek jesieni
    4. Korkociąg
    5. Plemnik-gigant
    6. Górska rzeka
    7. zapomniana walizka
    8. Parasol
    9. "Fuckers"
    10. Jednorożec.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. włochacz
    2. żywy kamień
    3. kolory ziemi
    4. ciekawa kolumna
    5. partyzant
    6. materac
    7. taboret
    8. zespoleni
    9. palec do nieba
    10. drewniany kałasznikow

    jotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedne straszą, inne zachwycają 😉 stawiam na okolice Kazimierza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę Ewo.
      Stokrotka

      Usuń
  14. Trafnie podpisałaś! Podoba mi się Twój zmysł obserwacji. Ja ostatnio mam mózg na wakacjach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie przez ten upał Urszulko...
      Stokrotka

      Usuń
  15. Masz bardzo bogatą wyobraźnię, jak na prawdziwego pisarza przystało. To nagie drzewo skierowane ku górze nazwałabym " fuck", trochę niegrzecznie ale tak mi się skojarzyło kropka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu za miły komplement w pierwszym zdaniu...ale ja się nie czuję pisarką.
      Stokrotka

      Usuń
  16. Ja ostatnio w lesie spotkałam padalca dla. 1 m i średnica 4 cm. W pierwszym odruchu chciałam uciekać....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię Krystyno.
      Stokrotka

      Usuń
  17. Zatęskniłam za lasem i takimi ślicznymi widoczkami.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię Elu...
      Stokrotka

      Usuń
  18. Ciekawe skojarzenie z leśnymi korzeniami.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  19. To wirujące drzewo jest niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba Iwonko.
      Stokrotka

      Usuń
  20. Skromnością Pani nie grzeszy oferując w nagrodę swoją dedykację. Pozdrawiam . Kloszard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem bardzo pewna siebie :-))
      Stokrotka

      Usuń
  21. Warto patrzeć pod nogi.
    W bardzo ciekawe postaci "wdepnęłaś".
    Najbardziej spodobały mi się zdjęcia : 1, 4, 6.
    Zgadzam się zz wszystkimi podpisami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci Lechu dziękuję.
      Stokrotka

      Usuń
  22. Węży to ja strasznie nie lubię. Ale zieleń już bardzo i miło się patrzy na Twoje zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest waż tylko korzeń ...:-)
      Stokrotka

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia. Potrafisz "wyciągnąć" z natury to co najpiękniejsze i oryginalne zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  24. 9. Nie wiem czy ktoś jeszcze to widzi ale ja tam dostrzegam krokodyla całującego żabę w pupe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką wyobrażnię to tylko po mamusi możesz mieć !!! :-))

      Usuń

Dzisiaj będzie o ziemniaczku...

O ziemniaczkach już kiedyś pisałam... Ale ponieważ bardzo je lubię, .... więc napiszę jeszcze coś więcej..                      Pomnik wyjąt...