poniedziałek, 19 sierpnia 2019

"Myśli spod czapy....." Ewy Radomskiej - ciąg dalszy

"Myśli od czapy czyli co w głowie piszczy" sa tak rewelacyjne i trafne, że postanowiłam przepisać kilka następnych:
/poprzednie mysli przepisałam w dn. 3 sierpnia 2019/

1. Historia powtarza się dlatego, że głupota ludzka jest nieśmiertelna.
2. Moralnośc zależy od epoki. Jaka epoka, taka moralnośc. To przecież stara mądrość: "O tempora, o mores".
3. Oskarżenie rzucane na niewinnych wrócą kamieniami do oprawców.
4. Ścięte drzewo - egzekucja niewinnego...
5. Określenie, że spało się z kimś jest absolutnym zaprzeczeniem tego, co naprawdę się działo...
6. Gdyby wiara w Boga nie obiecywała nieśmiertelności i grzechów odpuszczenia, nie byłaby dla duszy pokrzepiająca albo nie byłoby jej w ogóle...
7. Nasze grzechy najbardziej pamiętają nam ci, z którymi nie grzeszyliśmy...
8. Każdy ma swój świat w którym pełno jest bezdroży...
9. Małżeństwa nieraz przypominają koktajl Mołotowa.
10. Ponoć szczęśliwi chwil nie liczą, a powinni, bo to co piękne, krótko trwa...
11. Inteligentna kobieta musi spotkać mądrego mężczyznę, inaczej staje się niewolnicą durnia...
12. Spaść z piedestału to gorzej niż się na niego nie dostać...
----------------------------------------------------------------------
Która z tych myśli podoba się Wam najbardziej?

60 komentarzy:

  1. Każda z tych myśli jest jedyną i niepowtarzalną myślą w pewnym sensie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krystyno. I każda jest wyjatkowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jaguniu,

    ale Ty mnie rozpieszczasz! Dziękuję!

    Serdeczności

    Ewa z Bajkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu - ja Cię nie rozpieszczam tylko bardzo CENIĘ...
      Serdeczności

      Usuń
  3. Wszystkie świetne, ale z powodu ślubnej okazji i obserwacji dziś wybieram nr 9 i 10.
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,7,10,11, ale i tak wszystkie są trafne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Wszystkie prawdziwe... wyborem dziś 5, 7, 8. Dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Puchu ze słów. ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie mnie się podobają. I wszystkie trafne. Pozdrawiam Stokrotko. :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to 5 i 7. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej trafna jest, moim zdaniem, myśl 12. Spadanie bardzo boli, dlatego wielu kurczowo trzyma się stopni, prowadzących na piedestał.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja myśle, źe wiara opiera się na strachu przed śmiercią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, Stokrotko.

    Jak wcześniej - każda z myśli trafna:)
    Najbardziej przemawia do mnie czwóreczka.

    Pozdrawiam obie Panie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam z doskoku, mając nadzieję, że z Twoją nogą już lepiej!
    Wszystkie myśli - przednie!!!
    Dla mnie 7 i 11 w puknt!!!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci.
      A jeśli chodzi o nogę to niestety....

      Usuń
  13. Ja stawiam na "Mołotowa"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trafne, ale ja wybrałabym nr 10. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Epoka zależy od moralności. Jaka moralność - taka epoka...

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podeszły mi myśli 7 i 10. Jakie to prawdziwe.

    Ten Koktajl Mołotowa też dobry.

    Serdecznie pozdrawiam Stokrotko 😘😘😘 Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie,ale jak juz wybierac to 10,Co z ta noga - rehabilitacja nie pomaga? Widocznie to dluga kuracja, pozdrawiam Malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Małgosiu ciągle mam problemy z prawą nogą.
      Serdecznosci

      Usuń
  18. "O tempora, o mores", według mnie, ale i pozostałe z sensem przytoczone...

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej chwyta mnie za serce punkt 4, natomiast 6 najmniej.
    Serdeczności i zdrówka, Stokrotko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza przemawia do mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  21. Stawiam na ósemkę.:) Mało popularna wśród komentujących, ale do mnie ta prawda przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutnie i bezwzględnie te:
    - Historia powtarza się dlatego, że głupota ludzka jest nieśmiertelna.
    i
    - Ścięte drzewo - egzekucja niewinnego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie 5 wygrywa ;D ;D. Uśmiałam się jak nie wiem. Oczywiście, niczemu nie da się zaprzeczyć. Drugie miejsce dla pozycji nr 11, bo... To prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nr 5 to najprawdziwsza prawda :-)))
      A nr 11 - to nie ma nic gorszego jak madrej kobiecie trafi się głupi mężczyzna.
      Serdeczności

      Usuń
  24. 12
    https://www.youtube.com/watch?v=sPlSH6n37ts

    Ozymandejczycy...
    https://mymodernmet.com/presidents-park-massive-heads-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Henryku.
      :-)

      Usuń
    2. Nie na temat-wnuczka Stokrotki:)
      walbrzych.naszemiasto.pl/tag/felicitas-von-hochberg
      :)

      Usuń
    3. Dziękuję Henryku.
      Pamiętam, że na temat księżnej Daisy pisał pięknie Pan Stanisław Michalik

      Usuń
  25. -- chciałam pokazać jaka jestem mądra i napisałam długi płomienny komentarz... a potem kliknęłam i poleciał, hen w przestworza.. to już chyba zmęczenie, ale jeszcze dwa dni w pracy i chwila oddechu, no ale o tym, to jeszcze napiszę .... wracając do myśli, to powiem tylko, że wszystkie trafione, ale wybieram 8 ( dotyczy każdego z osobna, nie mieszając to innych)
    -serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie zgodzę się z pkt. 3 - oskarżenia rzadko kiedy wracajądo opraców. Oprawcy czesto pozostają bezkarni.
    Bardzo podoba mi się pkt. 1, 4 i 11.
    Serdecznośco Stokrotko.

    Ela

    OdpowiedzUsuń
  27. FAJNE! Wyróżniam myśl nr 5. Nie dlatego, że to mi w głowie, ale na odwrót, że bardzo długo brałam to dosłownie. Nawet pomimo, że wcześniej mama zabroniła mi rozmawiać z dziewczyną, która przysiadła się do nas nastolatek ( mnie i mojej przyjaciółki) na przyblokowej ławce i coś takiego opowiedziała o swojej koleżance. A ja to mamie powtórzyłam, bo pytała. Tylko naiwnie powtórzyłam jeszcze, że ta jej koleżanka urodziła potem dziecko. Ale posłuchałam mamy grzecznie, nie bardzo wiedząc o co w tym chodzi, i odwracałam potem głowę, widząc, jak ta co się przysiadła, wielką miotłą zamiata ulice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniam powyższe z 8 lipca 22r, bo zapomniałam się podpisać, choć już dawno się nie czerwienię. KH.

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo Krysiu.

      Usuń
    3. Raz jeszcze dziękuję.
      Stokrotka

      Usuń

Pamiętacie imieniny w pracy?

Pracować zaczęłam 15 września. Bardzo dawno temu. W krótkim pobycie w Dziale Kadr polecono mi udać się na rozmowę do Dyrektora Biura. A pan ...